نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

رقبای تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان

  • کد خبر: ۸۲۴۷۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
رقبای تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان
مسابقات والیبال قهرمانی شهریور ماه سال آینده در کشور روسیه برگزار می‌شود. ایران برای نخستین بار ۵۲ سال پیش جواز حضور در این پیکار‌های مهم را به دست آورده بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از سوم شهریورماه سال آینده آغاز خواهد شد و بعد از ۱۸ روز با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم به میزبانی روسیه از سوم تا بیستم شهریورماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان در شهر مسکو انجام شد و تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها در گروه F با تیم‌های آرژانتین، هلند و مصر رقابت خواهد کرد.
مسابقات مرحله گروهی در شش شهر مسکو، کمرووا، نووسیبیرسک، اوفا، یکاترینبورگ و کراسنویارسک برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام کمیته برگزاری این رقابت‌ها در پایان مرحله گروهی دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و چهار تیم نیز از بین تیم‌های سوم شش گروه که عملکرد بهتری داشته باشند به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. بدین ترتیب در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ شانزده تیم در چهار گروه به صورت دوره‌ای با هم به رقابت خواهند پرداخت. در پایان این مرحله صدرنشین گروه‌های چهار گانه به اضافه دو تیمی که عملکرد بهتری داشتند و در رتبه دوم گروه‌ها قرار گرفتند به مرحله سوم صعود خواهند کرد.
مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان جهان نیز با حضور ۱۶ تیم صعودکننده از دوم تا چهارم سپتامبر (۱۱ تا ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱) در چهار گروه و در شهر‌های کالینینگراد، کازان، سن‌پترزبورگ و یاروسلاول برگزار می‌شود.
در سومین مرحله این رقابت‌ها، شش تیم در دو گروه با هم مسابقه خواهند داد و تیم ‎‌های اول و دوم به مرحله نیمه نهایی و فینال صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم دو گروه نیز برای رتبه پنجم به مصاف یکدیگر می‌روند تا در نهایت چهره ۶ تیم برتر مسابقات مشخص شود.
شهر مسکو میزبان مرحله نهایی این رقابت‌هاست و شش تیم برتر مسابقات در این مرحله از ۷ تا ۱۱ سپتامبر (۱۶ تا ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱) به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا مقام‌های اول تا سوم را معرفی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->