پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی لیورپول و منچسترسیتی+ برنامه هفته هفتم لیگ برتر انگلیس

  • کد خبر: ۸۲۵۳۷
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
ساعت و تاریخ بازی لیورپول و منچسترسیتی+ برنامه هفته هفتم لیگ برتر انگلیس
تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در چارچوب هفته هفتم لیگ جزیره باید فردا، یکشنبه به مصاف یکدیگر بروند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، انتظار‌ها به پایان رسید و با فرارسیدن هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، روز یکشنبه، یازدهم مهرماه از ساعت ۱۹، شاگردان کلوپ و گواردیولا به مصاف یکدیگر خواهندرفت. آخرین بازی دو تیم فصل قبل با برتری پرگل منچسترسیتی همراه بود، البته آلیسون بکر با اشتباهات عجیب خود سهم بسزایی در پیروزی سیتیزن‌ها داشت.

حالا، اما خبر بد برای لیورپول اینکه ترنت آرنولد، مدافع کناری جوان و بااستعداد لیورپول در این بازی غایب خواهدبود، در حالیکه در آن سو پپ گواردیولا با بازگشت دیبروینه، با خیال راحت بدون مصدوم به مصاف لیورپول خواهدرفت. شرایط فیل فودن هم به نظر می‌رسد بهتر از قبل شده و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند به زمین برود.

پل تیرنی، قضاوت این دیدار حساس را برعهده خواهدداشت و گفتنی است آنفیلد، میزبان رقابت حساس لیورپول و سیتی است.

در ۳ بازی آخر ۲ تیم، لیورپول موفق به شکست سیتی نشده و ۲ پیروزی برای گواردیولا و ۱ تساوی به ثبت رسیده است.

در آخرین دیدار پیش از مصاف با یکدیگر، سیتی در برابر پاریس سن ژرمن با ۲ گل شکست خورد و لیورپول موفق شد با ۵ گل پورتور را در هم بکوبد.

لیورپول با ۱۴ امتیاز از ۶ مسابقه قبلی خود صدرنشین لیگ جزیره است و در آن سو، منچسترسیتی با ۱۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد. شاگردان گواردیولا پس از شکست ۱ بر ۰ در هفته نخست، در ۵ بازی بعدی کلین شیت کرده‌اند و موفق به شکست تیم‌هایی مثل آرسنال، نوریچ، چلسی و لستر شده اند.

ترکیب احتمالی لیورپول و منچسترسیتی

لیورپول: بکر، فن دایک، رابرتسن، میلنر، کوناته، هندرسون، ژوتا، صلاح، مانه، کورتیس جونز و فابینیو

منجسترسیتی: ادرسون، دیاز، استونز، کانسلو، واکر، فرناندینیو، گوندوغان، دی‌بروینه، خسوس، گرلیش و محرز

برنامه هفته هفتم لیگ برتر انگلیس

روز شنبه، دهم مهرماه منچستریونایتد - اورتون ۱۵:۰۰، چلسی - ساوتهمپتون ۱۷:۳۰، لیدز - واتفورد ۱۷:۳۰، ولورهمپتون - نیوکسل ۱۷:۳۰، برنلی - نوریچ ۱۷:۳۰ و برایتون - آرسنال ۲۰:۰۰

در سایر رقابت‌ها روز یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰، کریستال پالاس - لسترسیتی ۱۶:۳۰، تاتنهام - استون ویلا ۱۶:۳۰، وستهام - برنت‌فورد ۱۶:۳۰ و لیورپول - منچسترسیتی ۱۹:۰۰ برگزار خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->