تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استخدام ٢ هزار نفر از طلاب در آموزش و پرورش (مهرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۲۵۷۱
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
  • ۱
استخدام ٢ هزار نفر از طلاب در آموزش و پرورش (مهرماه ۱۴۰۰)
سید احمد خاتمی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور: در تفاهم نامه منعقده وزارت آموزش و پروش با حوزه علمیه قم ٢ هزار نفر از طلاب در مدارس به عنوان معلم مشغول فعالیت می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در اولین اجلاسیه مدارس علمیه فارس با بیان اینکه کرونا در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی به کشور آسیب زد، افزود: حوزه‌های علمیه هم از این آسیب مستثنی نبودند و مدارس علمیه تعطیل شدند و انتظار از مدیران حوزه این است که نگذارند این چراغ خاموش شود.

وی ادامه داد: خاموش بودن چراغ حوزه‌های علمیه علاوه بر اینکه ضربه به دین وارد می‌کند به امنیت کشور نیز ضربه میزند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه در حکم اعضای شورای حوزه علمیه آمده است که، حوزه علمیه میراث نبوت و امامت است، افزود: باید به این میراث بها داد و بدانید اساسی‌ترین کار فرهنگی و ماندگارترین آن تربیت طلبه است.

آیت الله خاتمی به تحول مدیریتی در حوزه‌ها اشاره کرد و کفت: مدیری میتواند عالم پرور باشد که عاشق کار خود باشد و به لطف خدا در عرصه مدیریت نظم برقرار است.

وی همچنین به عنصر سیاست در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: ستون فقرات سیاست در حوزه همراهی با ولایت است و باید به طلبه‌های جوان این تذکر را داد که درس را فدای سیاست نکنند.

منبع:صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
0
چرا آموزش و پرورش فرزندان بازنشستگان را استخدام نمی کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->