هشدار به استقلال، پرسپولیس و سپاهان| بدهکار باشید مجوزحرفه‌ای نمی‌گیرید

  • کد خبر: ۸۲۶۰۹
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
هشدار به استقلال، پرسپولیس و سپاهان| بدهکار باشید مجوزحرفه‌ای نمی‌گیرید
سازمان لیگ به ۳ باشگاه استقلال، پرسپولیس و سپاهان هشدار داده به سرعت در راستای پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سازمان لیگ برتر فوتبال در راستای صدور مجوز حرفه‌ای که رابطه مستقیم با مجوز ورود تیم‌ها به لیگ قهرمانان آسیا دارد، اطلاعیه‌ای را به این شرح صادر کرده است: «پیرو پیگیری‌های متعدد و ارائه توضیحات و تذکرات لازم به مسئولین مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و همچنین توضیحات و تذکرات لازم در جلسه ۱۴۰۰/۷/۳ با حضور اعضای استیناف و بدوی به مسئولان مجوز حرفه‌ای در خصوص بارگذاری و ارائه مستندات مربوطه در سیستم CLAS، متاسفانه تلاش‌های مسئولان مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها در این رابطه با توجه به اعلام نواقص و یادآوری‌های لازم کافی نبوده و همچنان مدارک مربوطه در سیستم CLAS ناقص می‌باشند. لازم به یادآوری است عدم تسریع آن باشگاه در ارائه مدارک می‌تواند منجر به مواردی شود که پیامد‌های خوشایندی در صدور مجوز آن باشگاه نداشته باشد.»

درهمین راستا باشگاه استقلال تلاش‌هایی برای تسویه حساب با بازیکنان خود انجام داده است. در موارد صدور مجوز حرفه‌ای به این نکات صراحتا اشاره شده که باشگاه‌های بدهکار و دارای پرونده‌های مالی حق شرکت در سطح اول فوتبال آسیا را ندارد. به همین جهت نیز مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته قصد داشتند امضای تسویه حساب را از بازیکنان بگیرند که برگه‌های تهیه شده از سوی باشگاه استقلال دارای نواقص و مغایرت‌هایی بود که برخی بازیکنان حاضر به امضای آن نشدند. به این ترتیب مدیرعامل باشگاه استقلال باید در روز‌های آتی هرچه زودتر اقداماتی در راستای تسویه حساب با بازیکنان انجام دهد تا بتواند برای استقلال مجوز حرفه‌ای بگیرد.

با توجه به اینکه نه فدراسیون فوتبال و نه کنفدراسیون فوتبال آسیا مماشاتی دراین راستا ندارند، بعید است که بتوان با برخی روابط پشت پرده‌ای این مشکل را برطرف کرد وآجورلو باید به سرعت در این راستا قدم برداشته و تامین اعتبار کند تا بدقولی مدیران سابق که برای تیم مدیریتی کنونی به ارث مانده موجب حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا نشود.

البته باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس هم باید به سرعت دراین راستا قدم برداند، چون حضور درلیگ قهرمانان آسیا شوخی بردار نیست وباشگاه‌ها باید با کارنامه سفید مالی دراین عرصه حاضر شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->