نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شروع آسان، پایان دشوار برای شهرخودرو در لیگ برتر ۲۱

  • کد خبر: ۸۲۶۸۷
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
شروع آسان، پایان دشوار برای شهرخودرو در لیگ برتر ۲۱
تحلیل برنامه بازی های تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال را در این یادداشت می‌خوانید.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ قرعه‌کشی رقابت‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال روز گذشته برگزار شد که در آن تیم فوتبال شهر خودرو، تنها نماینده استانمان در این مسابقات، حریفان خود را شناخت. بر این اساس در هفته اول مسابقات، شهر خودرو در مشهد میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود و در هفته پایانی در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.

چالش سخت در انتهای فصل

قرعه شهر خودرو به گونه‌ای رقم خورده است که این تیم باید با قدرت لیگ را شروع کند، چرا که اگر در هفته‌های نخست نتواند امتیازات لازم را جمع کند، در هفته‌های پایانی قطعا با مشکل مواجه خواهد شد. شاگردان محمد رضا مهاجری در ۵ هفته اول با تیم‌های آلومینیوم، مس، نفت، هوادار و ذوب آهن بازی دارند و در ۵ هفته آخر با تیم‌های استقلال، پیکان، سپاهان، پرسپولیس و فولاد! تیم‌های که بی تردید از مدعیان قهرمانی هستند و جدال با آن‌ها در هفته‌های پایانی بسیار دشوار خواهد بود. در نیم فصل دوم این سختی به مراتب بیشتر هم خواهد شد، چرا که شهر خودرو باید با استقلال، پرسپولیس و سپاهان، خارج از خانه بازی کند!

میزبانی از استقلال و پرسپولیس در نیم فصل اول

بازی با استقلال و پرسپولیس برای همه تیم‌ها جذاب است و شهر خودرو هم از این قاعده مستثنا نیست. نماینده استانمان در نیم فصل اول در هرد و مصاف خود با غول‌های پایتخت، میزبان است. آن‌ها در هفته یازدهم میزبان استقلال و در هفته چهاردهم میزبان پرسپولیس خواهند بود؛ ۲ مسابقه در هفته‌های پایانی نیم فصل اول که باتوجه به شرایط تیم شهر خودرو می‌تواند از چیزی که هست، جذاب‌تر و حساس‌تر شود.

جدال با تیم عنایتی در هفته چهارم

حضور تیم رضا عنایتی نیز یکی از جذابیت‌های لیگ امسال است. شهر خودرو در هفته چهارم در تهران به مصاف هوادار می‌رود و این بازی دومین تقابل مهاجری و عنایتی در لیگ برتر خواهد بود. پیش از این یک بار در شهرآورد مشهد بین سیاه جامگان و پدیده، این ۲ مربی روبه روی هم قرار گرفتند که برنده آن دوئل،  رضا مهاجری بود.

شهرخودرو شروع آسان، پایان دشوار!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->