ویدئو | نماهنگ «سایه‌روشن»، قدردانی از تلاش پرستاران در روزهای کرونایی

  • کد خبر: ۸۲۷۱۵
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
ویدئو | نماهنگ «سایه‌روشن»، قدردانی از تلاش پرستاران در روزهای کرونایی
نماهنگ «سایه‌روشن»، با نگاهی متفاوت به تلاش پرستاران و کادر درمان در روزهای کرونایی، منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - نماهنگ «سایه‌روشن»، با نگاهی متفاوت به تلاش پرستاران و کادر درمان در روزهای کرونایی، منتشر شده است. مهدی کلانتری از نوازندگان باسابقه ساز کنترباس، درباره انگیزه‌های خود برای ساخت و تولید این اثر موسیقایی چنین نوشته است:


«چونان برگ سرگردانی در باد از شاخه جدامانده و معلق، که ناگاه تو آمدی در ردایی سفید، با دستانی پر از مهر، جاوید باد نام شما مدافعان سلامت و در روزگار ناجوانمردانه سرد امروز تصمیم گروه کوچک ما با حرف‌های موسیقی و سینمایی‌مان این بوده که ادای دینی هرچند ناچیز به این عزیزان از جان گذشته داشته باشیم تا صدای خوش شفا را هنرمندانه‌تر به گوش برسانیم که هم او اول و آخر علاج همه دردهاست.

در مقام معرفی این موزیک ویدیو هم باید گفت هدف برتر، همان تقدیر از این فرشتگان زمینی است که به همت یک گروه موسیقی و یک گروه قدرتمند و توانمند سینمایی به ثمر نشسته که این خود به منزله سپاسگزاری بی‌پایان از جانب این مجموعه و تمامی اهالی هنر از خط مقدم این روزهایمان است واگر بخواهم توصیفی از موسیقی این اثر داشته باشم باید بگویم ترکیبی از درد کشیدن در راه زیبایی و تکامل بوده که امیدوارم تا حدی موفق بوده باشم.

من در این ماه‌های سخت و دشوار وقتی جای ماسک را روی صورت پرستاران و آن پوشش ویژه کادر درمانی بخش کرونایی بیمارستان‌ها را می‌دیدم، همواره شرمنده می‌شدم. شرایطی که موجب شد با دوست هنرمندم پرویز کاظملو ساخت پروژه «سایه روشن» را آغاز کنیم و امیدوارم حالا که کار به سرانجام رسیده، در حد توان خود کوشیده باشد تا مورد پسند این مدافعان عزیز سلامت قرار گرفته و بخش کوچکی از آلام و فعالیت‌های جانفرسای آنان در روز‌های کرونایی را جبران کند. عزیزانی که در این چند ماه هر آنچه در توان داشتند انجام داده و ما را شرمنده فداکاری و ایثار مثال‌زدنی و فراموش‌نشدنی خود کردند.»

پرویز کاظملو، نویسنده و کارگردان نماهنگ «سایه روشن»، نیز پیرامون حضورش در این پروژه گفته است: «وقتی مهدی کلانتری به من پیشنهاد ساخت این نماهنگ را داد، در ابتدا ماکت موسیقی اثر را گوش دادم و بلافاصله فضا به گونه‌ای شکل گرفت که سناریوی کلی اثر در ذهنم ساخته شد؛ بنابراین با اشتیاق بیشتری تصمیم گرفتم کارگردانی اثر را به عهده بگیرم. چرا که معتقد بودم برای یک هنرمند چه شرایطی از این بهتر که فضایی را پیش روی خود ببیند که می‌تواند به سهم خود قدردان کادر درمانی باشد که این روز‌ها جانانه در عرصه سلامت فعالیت می‌کنند...

 البته این پروژه یک تلخی ناگوار هم برای همه ما داشت و آن از دست دادن لاریسا حسینی یکی از بازیگران اهل کشور افغانستان به عنوان یکی از بازیگران پروژه، درست یک روز پس از پایان فیلمبرداری بود که همه‌مان را غمگین کرد.»

 

 
منبع: خبرآنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->