تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است
سرخط خبرها

جلالی چه زمانی تمریناتش را با استقلال آغاز می‌کند؟

  • کد خبر: ۸۲۷۴۵
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
جلالی چه زمانی تمریناتش را با استقلال آغاز می‌کند؟
مدافع مصدوم تیم استقلال دوست دارد هر چه زودتر تمریناتش را با این تیم آغاز کند.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، ابوالفضل جلالی، مدافع - هافبک چپ پای فصل گذشته تیم سایپا در حالی به استقلال پیوست که مشخص شد دچار مصدومیت شده بوده است. احمد مددی، مدیرعامل سابق استقلال در گفت‌وگویی اعلام کرد به دلیل مصدومیتی که جلالی دارد هنوز انتقال او به استقلال قطعی نیست و از مسئولان سایپا خواسته که مبلغ رضایت نامه این بازیکن را کاهش دهند.

با گذشت زمان، جلالی اعلام کرد که مصدومیت طولانی ندارد و می‌تواند خیلی زود به تمرینات بازگردد. او امروز (یکشنبه) در حالی با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت که در صحبت با کادر فنی اعلام کرد به زودی می‌خواهد تمرینات نرم دوی اش را با استقلال آغاز کند. جلالی با این شرایط به طور حتم چند هفته اول لیگ را از دست خواهد داد.

کادر فنی استقلال به جلالی گفته در صورت اعلام پزشک می‌تواند تمرینات خودش را کم کم آغاز کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->