سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در مشهد درون یک کانال کولر + عکس

  • کد خبر: ۸۲۸۴۵
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در مشهد درون یک کانال کولر + عکس
۶ عضو باند سابقه‌دار سرقت خودرو‌های سواری در مشهد، هنگام اوراق کردن خودروی پژو در کوی طلاب در حالی به دام افتادند که سه نفر از آنان درون یک کانال کولر مخفی شده بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، شش عضو سابقه‌دار باند سرقت خودرو‌های سواری، هنگام اوراق کردن خودروی پژو در کوی طلاب مشهد در حالی به دام افتادند که سه تن از آنان درون یک کانال کولر مخفی شده بودند.

به دنبال صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ حسین دهقان‌پور (فرمانده انتظامی مشهد) برای برخورد قاطع با عاملان دستبرد به اموال مردم، تلاش‌های گسترده نیرو‌های انتظامی با تقویت گشت‌های نامحسوس و به کارگیری منابع و مخبران محلی در این زمینه آغاز شد.

در این میان گروهی از نیرو‌های تجسس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد نیز با ردیابی‌های اطلاعاتی و رصد حوزه استحفاظی وارد عمل شدند و به پیگیری سرنخی از یک باند سرقت خودرو پرداختند.

اطلاعات به دست آمده، حکایت از آن داشت که یک سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای به نام «جعفر-ت» یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را ربوده و قصد دارد آن را اوراق کند.

به همین دلیل بی درنگ نیرو‌های عملیاتی با هدایت و نظارت سرهنگ علی عبدی (رئیس کلانتری میرزا کوچک خان) و با کسب مجوز‌های قضایی عازم کوی طلاب شدند و در یک اقدام غافلگیرانه جعفر را به همراه دو تن دیگر از همدستانش درحالی دستگیر کردند که مشغول اوراق کردن خودروی سرقتی بودند.

در بازرسی از مرکز اوراق خودرو تعدادی آچارآلات و لوازم خودرو کشف و ضبط شد.

با انتقال سه عضو سابقه‌دار این باند به کلانتری، بازجویی‌های تخصصی از آنان آغاز شد. «جعفر» (سرکرده باند) اعتراف کرد خودرو را به همراه یکی دیگر از همدستانش به نام «محمد- ج» از منطقه سیدی مشهد سرقت کرده‌اند.

دستگیری باند سرقت خودرو در مشهد درون یک کانال کولر + عکس

وی همچنین مال‌خر اموال سرقتی را نیز به ماموران دایره تجسس لو داد و گفت که لوازم اوراق شده خودرو‌ها را به فردی به نام «ابراهیم– ن» می‌فروشند که از سارقان و مال‌خران سابقه دار است.

در پی اعترافات متهمان بلافاصله ماموران با کسب دستورات ویژه قضایی از قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) پس از دستگیری «محمد – ج» در بابانظر ۵۹ وارد مخفیگاه ابراهیم در خیابان شهید عطاحسینی ۱۳ شدند و منزل وی را به طور دقیق بازرسی کردند.

در این عملیات تعدادی لاستیک و رینگ نو به همراه سنگ فرز و جعبه ابزار کشف و ضبط شد. در همین حال ماموران متوجه شدند که سارقان دیگری نیز در محل حضور داشته اند که همزمان با ورود ماموران به منزل مذکور، در محلی مخفی شده‌اند.

این گونه بود که نیرو‌های تجسس، عملیات را ادامه دادند و به جست وجوی اعضای دیگر باند پرداختند تا اینکه مشخص شد سه نفر دیگر در کانال کولر پشت بام پنهان شده‌اند؛ بنابراین ماموران به پشت بام رفتند و سه عضو معتاد و سابقه‌دار این باند را از درون کانال کولر بیرون کشیدند.

در بازرسی بدنی از آنان نیز مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد و آنان به کلانتری هدایت شدند.

ادامه بازجویی‌ها نشان داد که اعضای این باند به چند خودروی دیگر در نقاط مختلف شهر هم دستبرد زده و آن‌ها را اوراق کرده‌اند.

شش عضو سابقه دار این باند سرقت درحالی به مراجع قضایی معرفی شدند که مالک خودروی سواری پژو ۴۰۵ شناسایی شد و خودروی خود را تحویل گرفت.

تحقیقات بیشتر درباره کشف سرقت‌های احتمالی دیگر اعضای این باند با دستورات قضایی درحالی ادامه دارد که تلاش ماموران برای شناسایی مالکان لوازم سرقتی کشف شده از مال‌خر هم آغاز شده است.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->