نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

نتیجه کشتی کامران قاسم‌پور و قربان‌اف در فینال جام جهانی نروژ+ فیلم

  • کد خبر: ۸۲۹۲۷
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
نتیجه کشتی کامران قاسم‌پور و قربان‌اف در فینال جام جهانی نروژ+ فیلم
قاسم‌پور موفق شد با غلبه بر حریف خود در فینال جام جهانی کشتی نروژ به مدال طلا دست یابد و قهرمان جهان شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ که در اسلو پایتخت نروژ در حال برگزاری است، کامران قاسمپور نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، در دیدار نهایی برابر ماگومد قربان اف دارنده مدال طلای اروپا از روسیه به روی تشک رفت و با زیرگیری‌های منحصر به فرد خود و با نمایش یک کشتی ایرانی در پایان با نتیجه ۸ بر ۴ به برتری رسید و سومین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.


قاسمپور پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل آندریل ولاوسف از اوکراین ۷ بر صفر پیروز شد. وی سپس ایراکلی متسیتوری از گرجستان را با نتیجه قاطع ۱۰ بر یک شکست داد و در نیمه نهایی نیز در مبارزه‌ای حساس مقابل جی دن کاکس دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک از آمریکا با نتیجه ۳ بر ۳ و با توجه به اخطار حریف به برتری رسید و راهی فینال شد.

پیش از این حسن یزدانی در ۸۶ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم صاحب طلای جهان شدند و علیرضا سرلک در ۵۷، امیرمحمد یزدانی در ۶۵ و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز به مدال نقره جهان رسیدند. رحمان عموزاد در ۶۱ و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

همچنین مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم با شکست مقابل کایل اسنایدر از آمریکا راهی دیدار رده بندی شد و عرفان الهی نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت تا او نیز برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند. رقابت‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال این دو وزن فردا (سه شنبه) در روز پایانی رقابت‌های کشتی آزاد برگزار می‌شود.

 

ویدئو کشتی قاسم پور و قربانف در جام جهانی کشتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->