نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

چرا رئیس صدا و سیما به میثاقی تذکر نمی‌دهد؟

  • کد خبر: ۸۳۰۲۲
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
چرا رئیس صدا و سیما به میثاقی تذکر نمی‌دهد؟
خط مشی نادرست مجری برنامه فوتبال برتر در قبال تیم ملی و مجاب کردن بازیکنان و اعضای کادرفنی به انجام مصاحبه این سوال را به وجود آورده که چرا روسای سازمان صدا و سیما به خط مشی‌های این برنامه ورود نمی‌کنند و دراین راستا تذکراتی نمی‌دهند؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در برهه‌ای حساس قرار دارد و لزوم برقراری نظم و انضباط در تیم ملی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود تا تیم ملی ایران بتواند بار دیگر راهی جام جهانی فوتبال شود. گرچه روی کاغذ گروهی که ایران در آن قرار دارد نسبت به گروه مقابل آسان‌تر به نظر می‌رسد و بعید است که تیم ملی فوتبال ایران نتواند از گروهی که تیم‌های کره جنوبی، امارات، لبنان، عراق و سوریه قرار دارند، صعود نکند، اما بدون شک برهم خوردن نظم و انضباط ممکن است صعود تیم ملی را در همین گروه نسبتا آسان را نیز به مخاطره بیندازد.  

اخیرا در برنامه فوتبال برتر اقدام به انجام مصاحبه با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی شده است. مصاحبه‌ای که در ساعات پایانی شب برگزار شد. ساعاتی که معمولا همه بازیکنان حرفه‌ای باید در خواب به سرببرند تا برای انجام تمرینات صبح روز بعد آماده شوند، اما شگفتا که با اهمال بزرگی که از سوی مسئولان تیم ملی و به خصوص سرمربی تیم ملی (اسکوچیچ) در این راستا به وجود آمده، بازیکنان توانسته‌اند مجوز انجام مصاحبه را بگیرند.

البته این یک سوی ماجرا است و باید توجه داشت که در این سو نیز رفتار محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر بسیار نقد برانگیز است و مسئولان صدا و سیما باید به این مجری جوان درباره اهمیت حفظ انضباط تیم ملی تذکرات جدی دهند. اینکه مسئولان تیم ملی دچار اهمال و سستی شده اند مسئله‌ای بدیهی است، اما بدون شک نباید از کنار خطای میثاقی و سیاستگذاران برنامه فوتبال برتر به سادگی عبور کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->