بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

روشن: امیدوارم شب زنده داری به تیم ملی ضربه نزند| چرا سرپرست تیم ملی جلوی بازیکنان را نگرفت؟

  • کد خبر: ۸۳۰۳۲
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
روشن: امیدوارم شب زنده داری به تیم ملی ضربه نزند| چرا سرپرست تیم ملی جلوی بازیکنان را نگرفت؟
رفتار نامناسب بازیکنان و مربیان تیم ملی و برهم زدن نظم اردوی تیم ملی به بهانه مصاحبه با یک برنامه تلوزیونی با انتقاد حسن روشن نیز مواجه شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حسن روشن، پیشکسوت استقلالی و بازیکن ارزشمند سابق تیم ملی ایران نیز از شب زنده داری بازیکنان در اردوی تیم ملی به شدت ناراحت است. روشن در انتقاد از این رفتار نادرست چنین گفته است:« شب زند‌ه داری بازیکنان به رئیس فدراسیون ارتباط مستقیم ندارد اما در موقعیت دیگری و مثلا در زمان باخت به تیم ملی، می‌تواند از مسئولان تیم، سرپرست، سرمربی و کادر فنی توضیح بخواهد. در این حالت باید مسئول تیم را مقصر دانست. فاصله زمانی امارات ۳۰ دقیقه از ایران جلوتر است و بی‌خوابی بازیکنان برای تطبیق خودشان با زمان این کشور در آن ساعت شب توجیه ندارد. مصاحبه بازیکنان و حتی سرمربی تیم ملی در آن ساعت شب کاری غیرحرفه‌ای و نادرست است. دیدار با امارات برای ما مهم است و اگر در آن نتیجه نگیریم، باید رئیس فدراسیون که البته خودش هم در آن ساعت شب مصاحبه کرده از کمیته انضباطی بخواهد موضوع را پیگیری کنند.»

پیشکسوت تیم ملی ایران در ادامه صحبت‌هایش گفت:« مسئولیت خوابیدن و زمان رفت و آمد بازیکن به اتاقش معمولا با کمک مربی است زیرا وی ارتباط مستقیم با سرمربی و کادر اداری تیم ملی دارد. پس از آن هم سرپرست تیم باید چنین مسائلی را مدنظر داشته باشد. بازیکن شب مسابقه به دلیل استرس شاید نتواند راحت بخوابد اما باید به هر طریقی زودتر بخواند. به هیچ وجه بیدار ماندن بازیکن برای مصاحبه کردن را حرفه‌ای نمی‌دانم زیرا عضلات بدن چنین چیزی را متوجه نمی‌شود. با این تفاسیر امیدوارم این موضوع در بازی پیش رو به تیم ملی ضربه نزند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->