تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

ترافیک در خروجی‌های مشهد پُر حجم است

  • کد خبر: ۸۳۱۱۴
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
ترافیک در خروجی‌های مشهد پُر حجم است
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک در خروجی‌های مشهد پُرحجم و نیمه سنگین است و ۱۷۰ تیم گشتی در جاده‌های استان در حال فعالیت هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک در خروجی‌های مشهد پُرحجم و نیمه سنگین است و ۱۷۰ تیم گشتی در جاده‌های استان در حال فعالیت هستند.

سرهنگ حسین میش‌مست افزود: در حال حاضر ترافیک در مسیر مشهد به آزادراه شهید شوشتری، نیشابور و تربت حیدریه نیمه‌سنگین است.

وی اضافه کرد: هم اکنون یک کاروان ۳۹ هزار نفری زائران پیاده از مسیر تپه سلام و نیز ۶۰۰ نفر نیز در مسیر مُلک‌آباد به سمت مشهد در حرکت هستند و تمهیدات ایمنی برای امنیت آنها اندیشیده شده‌ است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش ترافیک در خروجی‌های مشهد از عصر امروز، ۱۷۰ تیم گشتی پلیس راه تا فردا در طول جاده‌ها در خروجی‌های مشهد در حال گشت‌زنی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->