نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مانور بی‌سرانجام عزیزی‌خادم با VAR| امکان استفاده گسترده از کمک داور ویدئویی نیست!

  • کد خبر: ۸۳۴۱۸
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
مانور بی‌سرانجام عزیزی‌خادم با VAR| امکان استفاده گسترده از کمک داور ویدئویی نیست!
برخلاف وعده‌های داده شده از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، اما استفاده از کمک داور ویدئویی به طور گسترده امکان‌پذیر نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باوجود مانور گسترده خبری فدراسیون فوتبال در خصوص واردات تجهیزات و امکانات کمک داور ویدئویی به کشور کاشف بـه عمل آمــده امـکـان استفاده گسترده از این قابلیت برای تمامی دیدار‌های فوتبال ایران وجود ندارد و تنها در برخی بازی‌ها مجوز استفاده از این قابلیت مدرن وجود دارد.

البته فوتبال ایـران سابقه چنین رخـداد عجیب و غـریـبـی را در جــریــان راه انـــــــــدازی سیستم تصویربرداری با دوربین عنکبوتی در ورزشگاه آزادی را داشـت، اما پس از مدتی این دوربین از چرخه استفاده خــارج شد و اکنون در انبار‌های صدا و سیما خاک می‌خورد. امـا دربــاره عـدم استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی این سؤال برای فوتبالی‌ها وجود دارد چرا فدراسیون فوتبال با وجود آگاهی از دستورالعمل‌ها و قـوانـیـن شـرکـت مـذکـور بـازهـم از ایــن شرکت سیستم مورد نظر را تهیه کرد! استفاده موردی از این سیستم چه ثمره‌ای برای فوتبال ایــران دارد؟ از سویی این سوال مطرح است که  وعـده آقـای رئیس برای به کار گیری سیستم کمک داور ویدئویی در بازی‌های لیگ برتر چه می‌شود؟ موضوعی که بار‌ها مسئولان فدراسیون از آن به عنوان یک پیروزی بزرگ یاد کردند، اما حالا با صحبت‌های خداداد افشاریان مشخص شده که این وعده یک وعده توخالی به هواداران فوتبال ایران بوده است؟

هرچند خــداداد افشاریان در برهه کنونی برای جلوگیری از انتقاد‌های احتمالی وعده داده مدیران ایـن شرکت در آیـنـده بـا سفر بـه ایـــران موضوع بهره برداری از این سیستم در مسابقات داخلی را بررسی خواهند کرد تا مجوز‌های لازم صادر شود، اما با این وجود نمی‌توان این وعده را به راحتی باور کرد؛ چون رئیس فعلی کمیته داوران خودش این گفته را در سخنانش نقض و تأکید می‌کند داوران ما هنوز آموزش‌های لازم را برای استفاده از این سیستم را ندیده اند و ممکن است مشکلاتی در این خصوص پیش بیاید. با این شرایط باید در این مقطع به سراغ رئیس فدراسیون فوتبال رفت که چرا با وجود این اشکالات و موانع بازهم سناریوی تبلیغاتی خود را ادامه داد و وعده‌ای توخالی را به فوتبالی‌ها ارائـه و اعلام کرد که سیستم کمک داور ویدئویی در ایران به کار گرفته خواهدشد!

آیا عزیزی خادم که این روز‌ها مشغول سفر‌های سریالی به دور دنیاست در این ارتباط شفاف سازی خواهد کـرد یا اینکه همچنان در ایـن خصوص افکارعمومی با یک دنیا ابهام مواجه خواهند بود؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->