آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند
سرخط خبرها

برای تکمیل کردن استایل خود این ۱۰ اکسسوری را فراموش نکنید

  • کد خبر: ۸۳۴۶۶
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
برای تکمیل کردن استایل خود این ۱۰ اکسسوری را فراموش نکنید
در آستانه فصل جدیدی هستیم و فصل های جدید پر از ایده های نو برای تغییر سبک لباس و استایل می‌باشد و ما با توجه به جزئیات می‌توانیم سبک پوشش و استایل خود را به خاص ترین حالت ممکن خود تبدیل کنیم‌.

گزارش آگهی

در آستانه فصل جدیدی هستیم و فصل های جدید پر از ایده های نو برای تغییر سبک لباس و استایل می‌باشد و ما با توجه به جزئیات می‌توانیم سبک پوشش و استایل خود را به خاص ترین حالت ممکن خود تبدیل کنیم‌. گاهی استفاده از یک دستبند کوچک می‌تواند استایل شما را به استایل جذاب و خاصی تبدیل کند و یا حتی استفاده از ترکیبات رنگی جذاب و متناسب فصل شما را به فردی خوش پوش تبدیل خواهد کرد.

چیز های کوچک را دست کم نگیرید و در استایل هایتان تغییراتی هرچند کوچک ایجاد کنید و سعی کنید تا با این تغییرات خودتان و شخصیتتان را گیرا تر نشان دهید. اگر نمی‌دانید چگونه باید این کار را انجام دهید و چگونه اکسسوری ها را در استایلتان استفاده کنید ما اینجا نکاتی را برای شما خواهیم داشت تا در داشتن استایل جدیدی برای پاییز به شما کمک کنیم اما ابتدا نیاز است بدانیم که چه چیزهایی را باید بپوشیم و بعد برای آنها اکسسوری هایی پیدا کنیم.

رنگ های پاییزی

در تمام استایل های پاییزی رنگ حرف اول را می‌زند. بسیار مهم است که از رنگ های گرم و نود در کنار هم استفاده کنید و در نظر داشته باشید با سرد شدن هوا رنگهای گرم و عطرهای گرم هستند که هر کسی را به وجد خواهند آورد بنابراین بسیار مهم است که بتوانید رنگ های پاییزی را به درستی بشناسید و بهترین رنگ های پاییزی که با رنگ پوستتان هم­خوانی دارند را انتخاب کنید و استایل خود را بر اساس آنها بچینید.

اگر استایل های ساده و مینیمال را دوست دارید نباید از دستبند های طلا و چیزهایی زرق و برق دار استفاده کنید و ترجیحا از چرم و دستبند های چرمی استفاده کنید و باید رنگ های نود مناسب برای پاییز را بهتر بشناسید. رنگ های نود پاییزی شامل انواع کرم قهوه­ای ها و انواع سبز های یشمی، انواع رنگهای خاکی و خردلی و صورتی های ملایم یا به اصطلاح کثیف هستند.

نارنجی های وک رنگی که به خاکی نزدیک می­شوند هم از آن دسته رنگ های نود مناسب برای پاییز می­باشند. رنگ های گرم هم شامل نارنجی، قرمز، زرد و بعضی از قهوه ای ها می­باشند.

در روزهای پاییزی از ترکیب دو سبک رنگی یعنی نود و گرم استفاده کنید. البته می­توانید هر کدام را جداگانه در یک استایل به کار ببرید. زمانی که رنگ درست را انتخاب کردید می‌توانید استایل هایتان را انتخاب کنید پس ابتدا مشخص کنید که کدام رنگها با رنگ پوستتان بیشترین هم­خوانی را دارند.

استایل پاییزه با اکسسوری های چرم

برای تکمیل کردن استایل خود این ۱۰ اکسسوری را فراموش نکنید

چرم یکی از اجزا جدایی ناپذیر فصل های سرد است. زیبایی و درخشان بودن چرم در پوشش های پاییزی همیشه از گذشته تا کنون چشم گیری خاصی به لباس ها و اکسسوری های این فصل زیبا بخشیده است.

استایلی را تصور کنید که از یک بالاپوش فوتر خاکی رنگ و یک جین آبی کمرنگ راسته تشکیل شده و به همراه آن از دستبند و نیم بوت بلند چرمی استفاده شده است. این استایل بی شک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند و باعث توجه سایرین به شما می‌شود.

  1. استایل با کمربند های چرمی خاص

پوشیدن دامن های میدی تا زیر زانو و کمربند های چرمی خاص که با بند های ضربدری بسته می‌شوند این روزها کمتر دیده می‌شود و اکثر خانم ها ترجیح می‌دهند همرنگ جماعت باشند و همان مانتوهای تکراری را بپوشند و یک جامعه یک شکل را تشکیل دهند اما کسانی هم هستند که از کمربند های خاص چرمی استفاده می‌کنند و رنگ و بوی جهانشان با دیگران فرق دارد.

آقایان هم می‌توانند از کمربند های چرمی زیبا و خوش رنگ استفاده کنند و آن را با ترکیب کت و جلیقه های چهارخانه استفاده کنند.

  1. استفاده از گردنبند های انار

گردنبند های انار با نخ های چرمی ساخته میشود و پلاک آن انار های طبیعی است که خشک و رنگ شده اند. این گردنبند ها ترکیب خاصی بر روی لباس هایتان خواهند بود و رنگ و بوی پوشش شما را پاییزی خواهند کرد.

  1. کلاه انگلیسی چرمی

این کلاه ها از آن دسته اکسسوری هایی هستند که خیلی ها به دنبال آنها هستند اما پیدا گردنشان در هر مغازه ای امکان پذیر نیست و بیشتر برند های معتبر چرم آنها را می‌فروشند.

برند هایی مثل مارال چرم در فروش انواع کلاه های چرم و کیف و کفش مردانه و زنانه و انواع کیف های اداری و دیگر محصولات چرمی در دسته بهترین ها قرار دارد و می‌توانید این کلاه ها را از این برند معتبر تهییه کنید. اگر زمان کافی برای خرید حضوری را ندارید می‌توانید با خرید اینترنتی از یکی از نمایندگی های معتبر مارال چرم اقدام به خرید کالای مورد نیازتان کنید.

  1. کیف های کوچک چرمی

کیف های کوچک این روزها بسیار ترند شده و به جای حمل کردن کیف های بزرگ و سنگین افراد تنها از یک کیف کوچک دوشی یا دستی چرمی استفاده می‌کنند.

  1. عینک های آفتابی

برای تکمیل کردن استایل خود این ۱۰ اکسسوری را فراموش نکنید

بله شاید عجیب باشد اما در زمستان و پاییز هم در روزهای آفتابی باید از عینک های آفتابی استفاده کنیم تا اشعه های مضر خورشید به چشممان آسیب نرساند.

  1. ساعت

دیگر اکسسوری که به آن نیاز خواهید داشت ساعت است. ساعت هایی که می‌توانید در پاییز از آن استفاده کنید به هیچ عنوان محدود به مدل یا طرحی خاص نیستند و شما می‌توانید هم از ساعت هایی با بندهای فلزی و هم ساعت هایی با بند چرمی استفاده کنید و آن را با استایل خودتان ست کنید.

  1. کیف های کمری

دیگر اکسسوری که این روزها بسیار ترند شده کیف های کمری جذابی هستند که خانم ها با کت و شلوار ست می‌کنند. البته می‌توان از این کیف ها با استایل های اسپرت هم استفاده کرد اما استایل های اسپرت بیشتر مناسب فصول گرم است و استایل های سنگین و رسمی بیشتر مناسب فصول سرد سال است.

این کیف ها و دیگر کیف های خاص را می‌توانید از برند چرم مشهد تهیه کنید. چرم مشهد با تولید محصولات چرمی مانند کیف و کفش چرم با بهترین کیفیت و خدمات رسانی به مشتری یکی از فروشگاه های خوب محصولات چرم در ایران می‌باشد.

  1. دستمال گردن های طرح دار

دستمال گردن هایی که کمی بلند هستند و می‌توانیم آن را دور گردنمان بپیچیم برای روزهای پاییزی انتخاب مناسب و زیبایی خواهد بود. این دستمال ها با طرح های اصیل و رنگ های تیره جذابیت بیشتری را در استایلتان ایجاد خواهد کرد. در این مطلب می‌توانید با چند ایده برای استفاده از دستمال گردن در استایل خود آشنا شوید.

  1. سنجاق سینه

سنجاق سینه از دیگر اکسسوری هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. سنجاق سینه ها می‌توانند لباس­تان را از سادگی و یکنواختی خارج کنند و استایل خاصی برایتان داشته باشند.

  1. شال گردن

شال گردن های طرح دار در فصل سرد با لباس های ساده و بارانی های پاییزه جلوه زیبایی دارد.

با استفاده از نکاتی که گفته شد می‌توانید چندین استایل متفاوت و جذاب برای پاییز داشته باشید و از آنها لذت ببرید.

نویسنده: سارااقبالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->