پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

درخواست اینستاگرامی هواداران استقلال از روزبه چشمی: کار‌های قبل را تکرار نکن

  • کد خبر: ۸۳۴۸۲
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
درخواست اینستاگرامی هواداران استقلال از روزبه چشمی: کار‌های قبل را تکرار نکن
هواداران استقلال بعد از بازگشت دوباره چشمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی، از این بازیکن خواستند دیگر کار‌هایی که در گذشته مرتکب شد را در استقلال تکرار نکند. قرارداد چشمی با استقلال دو ساله است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، همان طور که قابل پیش بینی بود، روزبه چشمی به استقلال پیوست. این بازیکن دو ماه قبل در لیست خروج باشگاه ام اصلال قطر قرار گرفت و به دلیل اینکه دیگر تیم‌های قطری او را نخواستند به استقلال بازگشت تا دروازه جدیدی را پیش روی خود باز کند. بازگشت چشمی در شرایطی که مسعود ریگی از استقلال جدا شده  و آبی‌ها هافبک دفاعی قدرتمند و با تجربه‌ای ندارند می‌تواند به سود این تیم باشد، اما جالب است بدانید که بعد از عقد قرارداد دو ساله باشگاه استقلال با این بازیکن، برخی صفحات اینستاگرامی نزدیک به باشگاه استقلال از این بازیکن تازه وارد خواستند دیگر کار‌هایی که در گذشته مرتکب و برای استقلال حاشیه‌هایی ایجاد شد را تکرار نکنند.  

چشمی بعد از عقد قرارداد با استقلال این جملات را به زبان آورده و تاکید کرده برای بازگشت به تیم ملی انگیزه زیادی دارد: «امسال، سالی سخت برای استقلال خواهد بود و باید خیلی تلاش کنیم. هم مدیریت، هم کادرفنی و هم بازیکنان باید تلاش کنند تا بتوانیم در انتهای فصل هواداران را خوشحال کنیم. هواداران استحقاق دیدن قهرمانی استقلال را دارند و امیدواریم که بتوانیم با قهرمانی آن‌ها را خوشحال کنیم. یکی دیگر از اهدافم بازگشت به تیم ملی است.»

حالا باید دید جذب این بازیکن تا چه اندازه به استقلال کمک خواهد کرد. چشمی بازیکن با تجربه‌ای است، اما آنچه سبب موفقیت او در استقلال و برآورده شدن انتظارات خواهد شد، آمادگی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->