مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم
سرخط خبرها

جزئیات پیش ثبت نام سرویس مدارس | الزام کارت واکسن کرونا برای رانندگان سرویس مدارس

  • کد خبر: ۸۳۴۹۷
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
جزئیات پیش ثبت نام سرویس مدارس | الزام کارت واکسن کرونا برای رانندگان سرویس مدارس
بعد از اعلام آموزش وپرورش برای بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان در سراسر کشور، دیروز سیدصدرا خوش قدم، رئیس اداره انجمن اولیاومربیان پایتخت، از آغاز پیش ثبت نام سرویس مدارس خبر داد.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ بعد از اعلام آموزش وپرورش برای بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان در سراسر کشور، دیروز سیدصدرا خوش قدم، رئیس اداره انجمن اولیاومربیان پایتخت، از آغاز پیش ثبت نام سرویس مدارس خبر داد. به گفته این مقام مسئول، پیش ثبت نام به صورت الکترونیکی خواهد بود؛ بنابراین می‌توان پیش بینی کرد که از حالا به بعد تأمین سرویس مدارس، یکی از دغدغه‌های جدی والدین خواهد شد؛ مسئله‌ای که البته پیش بینی‌هایی نیز برای آن شده و به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی مشهد، ۸۰۰۰ هزار دستگاه خودرو برای تأمین سرویس مدارس شهر در نظر گرفته شده است.

احمد محبی به خبرنگار ما گفت: اگر قرار باشد دانش آموزان ۳ روز هفته در مدرسه حاضر شوند و هر سرویس ۳ سرنشین داشته باشد، به ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ خودرو برای سرویس مدارس دانش آموزان مشهدی نیاز داریم.

مشکلی برای تأمین خودرو نداریم

وی افزود: اکنون بیش از ۵۰۰۰ خودرو برای این مهم وجود دارد. شرکت‌ها به تأمین خودرو لازم برای ارائه خدمت موظف هستند؛ بنابراین در تأمین ۸۰۰۰ خودرو لازم مشکلی وجود نخواهد داشت.

محبی ادامه داد: ۲ ماه پیش و بر اساس نشست کارگروه ماده ۱۸ ابلاغی وزارت کشور، موضوع نحوه خدمات دهی سرویس مدارس حتی در اوضاع نارنجی با کاهش تعداد دانش آموزان در هر خودرو بررسی شد.

وی بیان کرد: در بحث سرویس مدارس موضوع تأیید و نظارت شرکت‌ها و خودرو‌های سرویس دهنده به حوزه تاکسی رانی مربوط می‌شود. در این راستا مصوبه سرویس مدارس در اوضاع عادی با ۵ روز تردد و تعداد ۴ دانش آموز را در دست اقدام داریم.

رانندگان باید کارت واکسن ارائه دهند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی شهرداری مشهد افزود:، چون هنوز هیچ اطلاعی درباره چگونگی بازگشایی مدارس نداریم، موضوع تردد سرویس مدرسه ۳ روز در هفته با تعداد ۳ دانش آموز را در کارگروه ماده ۱۸ نهایی کرده ایم. این موضوع در حال طی روند قانونی است.

محبی بیان کرد: یکی از الزامات برای تأیید پروانه فعالیت رانندگان سرویس مدارس، ارائه کارت واکسن است. همه رانندگان سرویس مدارس برای ارائه خدمت باید دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

اولیا برای درخواست سرویس به مدارس اطلاع دهند

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی نیز با بیان اینکه اولیا می‌توانند درخواستشان برای سرویس مدارس را به محل تحصیل فرزند خود اطلاع دهند، افزود: همه نشست‌ها و هماهنگی‌ها درباره سرویس مدارس این اداره کل با تاکسی رانی انجام شده است.

قاسمعلی خدابنده با بیان اینکه به احتمال زیاد حضور دانش آموزان در کلاس درس در برخی مقاطع به اندازه ۲ روز در هفته از آبان در دستورکار خواهد بود، افزود: همه ضوابط و شرایط بر اساس تعریفی خواهد بود که وزارتخانه و ستاد ملی کرونا به ما ابلاغ کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس، نامه جدیدی درباره نحوه محاسبه جدید نرخ سرویس مدارس برای سرویس دهی ۲ روز در هفته و با تعداد ۳ دانش آموز به عنوان سرنشین در هر سرویس مدرسه به شورای شهر ارسال شده است و باید مصوبه شورا به عنوان بستر اجرایی به دست این اداره کل برسد.

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی بیان کرد: پیش بینی می‌شود از ابتدای آبان به صورت پله‌ای مدارس بازگشایی شوند و سرویس دانش آموزان را نیز مهیا خواهند کرد.

خدابنده افزود: رانندگان سرویس‌ها پیش از این برای فعالیت در سامانه‌های مرتبط نام نویسی کرده اند و به محض دریافت نرخ جدید محاسبه هزینه، این موضوع به اولیا و مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->