جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

همه‌چیز درباره سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی و حواشی‌اش + اولین پوستر و تیزر سریال

  • کد خبر: ۸۳۵۰۱
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
  • ۱
همه‌چیز درباره سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی و حواشی‌اش + اولین پوستر و تیزر سریال
«فیلیمو» اولین پوستر سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی را منتشر کرد. از حال و هوای پوستر و تیزر این سریال می‌توان حدس زد احتمالا شاهد استفاده از یک کلیشه امتحان‌پس‌داده دیگر خواهیم بود: نوستالژی‌بازی با خاطرات دهه ۶۰ و ۷۰ سینما و فرهنگ ایران.

شهرآرانیوز - دور از انتظار نبود که منوچهر هادی بعد از دو سریال پرمخاطبش در شبکه نمایش خانگی، «عاشقانه» و «گیسو» که البته کیفیت ‌پایینشان حاشیه‌های زیادی داشت، این پلتفرم و موقعیت را به این زودی‌ها از دست ندهد. احتمالا تصاویر و تیزر «نیسان آبی» که قرار است یک کمدی نوستالژیک باشد، خیلی‌ها را یاد چند فیلم دیگر بیندازد که تقریبا موفقتشان را با نمایش طنزآمیز فرهنگ و هنجار‌های دهه خاطره‌انگیز ۶۰ و ۷۰ تضمین می‌کنند؛ «نهنگ عنبر» یا تجربه جدیدترش، «گیجگاه» عادل تبریزی از همین دسته‌اند؛ البته شباهت‌های «گیجگاه» و «نیسان آبی» فراتر از این‌ها هم می‌رود وقتی مهم‌ترین نماد سینمای عامه‌پسند دهه ۶۰ و ۷۰ را به عنوان بازیگر در اختیار داشته باشند: جمشید آریا یا جمشید هاشم‌پور.  

شاید منوچهر هادی به قول خودش فرمول جذب مخاطب یا موفقیت با کمدی‌عاشقانه‌ها را بلد باشد، او حتی جایی درباره سریال «عاشقانه» گفته است سعی کرده این سریال از «شهرزاد» قوی‌تر باشد، اما دیگر نه شبکه نمایش خانگی آن شبکه نمایش خانگی ابتدای راه است و نه مخاطب میان این‌همه تولیدات رنگارنگ ومتنوع به این سادگی‌ها به چنگ می‌آید؛ پس باید ببینیم بعد از دوره‌ای که کیفیت دو اثر اخیر منوچهر هادی حتی صدای هومن کبیری، تهیه‌کننده آن‌ها، را هم در آورده بود، ترکیب و فرمول به اصطلاح «همیشه‌برنده» کارگردان «دل» و «گیسو» این‌بار هم جواب می‌دهد یا نه.

رونمایی از اولین پوستر سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی + تیزر

سریال کمدی «نیسان آبی»، به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور، از ۲۸ مهر، روز‌های چهارشنبه هر هفته، از «فیلیمو» منتشر می‌شود.

«نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار، براساس فیلم‌نامه‌ای از کمیل روحانی، نوشته‌اند. داستان «نیسان آبی» درباره یک راننده است که با یک نیسان کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود. شعار سریال که روی پوستر نوشته شده این است: «یا دهنده بی‌منت»

رونمایی از اولین پوستر سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی + تیزر

بازیگران در نقش‌های متفاوت

حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب‌صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طا‌ها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم‌خانی و رضا بنفشه‌خواه، بازیگران این سریال کمدی هستند.

درباره سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی + اولین پوستر و تیزر سریال

طبق اعلام فیلیمو حسین یاری نقشی متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیرش بازی کرده است؛ یک طرفدار دوآتیشه جمشید هاشم‌پور که دوست دارد شبیه او باشد.

مهران غفوریان هم بعد از کاهش وزن زیاد و شکل‌وشمایل جدید و یک نقش‌آفرینی کاملا متفاوت در سریال «قورباغه» دوباره نقش اصلی یکی کمدی خواهد بود.

رونمایی از اولین پوستر سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی + تیزرجمشید هاشم‌پور در فیلم «گیجگاه»

 

رونمایی از اولین پوستر سریال «نیسان آبی» منوچهر هادی + تیزر

مهران غفوریان در سریال «نیسان آبی»


 

تیزر سریال «نیسان آبی»

حاشیه‌های کپی بودن اسم و فیلم‌نامه «نیسان آبی»

 با پخش تیزرهای سریال «نیسان آبی» دوباره بحث کپی‌بودن و اجازه‌نگرفتن و رعایت‌نکردن حقوق مؤلف سر زبان‌ها افتاد و خوراک رسانه‌های بی شمار سینمایی شد. محمدرضا کوهستانی، نویسنده جوانی، در صفحه اینستاگرامش مدعی شده نام فیلم نامه سریال جدید هادی مال اوست و از قضا تهیه کننده هم از این تشابه خبر دارد. تهیه کننده این سریال کمدی احسان ظلی پور است.

کوهستانی نوشته: «بنده ۵ سال قبل این فیلم نامه را در خانه سینما به اسم خودم ثبت کرده ام و دست بر قضا جناب تهیه کننده از این تشابه اسمی آگاه بوده است. به نظر می‌رسد باز هم با رفتاری غیرحرفه‌ای و خلاف قانون حقوق مؤلفان و مصنفان مواجهیم که البته پیگیری خواهم کرد.»، اما روشن نیست آیا او تنها مدعی تشابه اسمی فیلم نامه اش است یا درباره محتویاتش هم ان قلت‌هایی دارد. حالا هم باید نشست و منتظر واکنش عوامل «نیسان آبی» بود.


در همین رابطه بخوانید

«نیسان آبی» منوچهر هادی نیامده چپ کرد؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جعفری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
0
سلام سریال نیسان ابی عالیه موفق وسربلند باشید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->