علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد درباره شکل‌گیری بولوار شهید قرنی مشهد| قصه ۶۰ ساله «قرنی» تاسیس چند مرکز خلاقیت و نوآوری تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر در مشهد تخصیص ۴‌میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو‌های برخی محلات منطقه ۳ شهرداری مشهد ویژگی‌ شهر ترمیمی وجود المان‌های طبیعی در آن است | المان‌های شهری مشهد به صورت دائم جانمایی شود در یک‌صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | هر ماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود تصویب طرح تفصیلی ۲ منطقه منفصل مشهد | پایان بلاتکلیفی ۱۲ ساله قرقی و مهرگان
سرخط خبرها

برنامه شهرداری مشهد دارای شاخص ارزیابی باشد

  • کد خبر: ۸۳۵۰۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
برنامه شهرداری مشهد دارای شاخص ارزیابی باشد
حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی‌امیری با بیان اینکه شهردار مشهد برنامه‌ای جامع ارائه داده است، افزود: بی‌شک برنامه وقتی می‌تواند درست پیاده شود که مجریان برنامه با اشراف کافی در مسیر درست به‌ثمرنشاندن آن برنامه گام بردارند.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ پس از آنکه سیدعبدا... ارجائی، سکان مدیریت شهر را به دست گرفت، برنامه‌های خود را برای اداره مشهدالرضا (ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت، در قالب ۱۹ راهبرد و ۱۸ چرخش تحول‌آفرین ارائه داد. شهردار مشهد با ارائه این راهبرد‌ها و چرخش‌های تحول‌آفرین، اعلام کرد که شورای انقلابی شهر مشهد به فرد رأی نداده، بلکه به برنامه رأی داده است.

این موضوع را هم مطرح کرد و از نخبگان، متخصصان، هنرمندان و شهروندان خواست که برنامه‌هایش را نقد کنند و پیشنهاد ارائه دهند تا پیوست تکمیلی برای برنامه اداره شهر ایجاد شود. در همین راستا بر آن شدیم تا بند‌های این برنامه راهبردی را در قالب گفتگو‌هایی با اعضای ادوار شورای اسلامی شهر مشهد مرور کنیم و نظرات آن‌ها را جویا شویم.
عضو شورای چهارم شهر مشهد در این‌باره گفت: فرصت خدمتگزاری به این شهر هم‌اکنون در دستان شهردار کنونی مشهد است.

برنامه کنونی جامع، اما کلی است

حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی‌امیری با بیان اینکه شهردار مشهد برنامه‌ای جامع ارائه داده است، افزود: بی‌شک برنامه وقتی می‌تواند درست پیاده شود که مجریان برنامه با اشراف کافی در مسیر درست به‌ثمرنشاندن آن برنامه گام بردارند.
وی ادامه داد: برنامه باید شاخصه‌هایی داشته باشد که بشود آن را ارزیابی کرد و اگر این مهم محقق نشود، برنامه در حد حرف و شعار باقی خواهد ماند.

عضو شورای چهارم شهر مشهد بیان کرد: توصیه می‌کنم در برنامه به مجموع پیام‌ها و توصیه‌های رهبری در ابعاد مرتبط اجرایی توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام اخلاقی تصریح کرد: رجوع به کتاب آیین شهرداری در این راستا توصیه می‌شود. زیرا این کتاب شامل توصیه‌های مقام معظم رهبری به اعضای شورای شهر است. احساس می‌کنم بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

برنامه‌های شهردار به‌صورت جدول ارائه و اجرا شود

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم این برنامه‌ها در جدولی قرار گیرد و در کنار آن سهم اجرایی و نفوذ مدیریت‌ها و سازمان‌های گوناگون شهرداری در تحقق برنامه لحاظ شود. البته به این جدول باید شاخصی با عنوان شاخص ارزیابی سازمان‌ها و مدیریت‌ها افزوده شود.

حجت‌الاسلام اخلاقی بیان کرد: در طول مسیر خدمت باید همواره این نکته مدنظر شهردار مشهد و دیگر مدیران حوزه مدیریت‌شهری قرار بگیرد که فرصت خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) خیلی زود تمام می‌شود؛ بنابراین بهتر است از این فرصت به‌شایستگی استفاده کرد تا مسیر پیشرفت هرچه زودتر و بهتر به نتیجه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->