نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قهرمانی پلیمر در لیگ دوومیدانی بانوان با کمک مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۸۳۵۲۴
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
قهرمانی پلیمر در لیگ دوومیدانی بانوان با کمک مشهدی‌ها
در پایان لیگ باشگاه‌های دوومیدانی بانوان ۱۴۰۰، قهرمانی تیم پلیمر با درخشش بازیکنان مشهدی این تیم رقم خورد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مرحله پایانی لیگ باشگاهی دوومیدانی بانوان برگزار و قهرمان سال‌۱۴۰۰ مشخص شد. پلیمر خلیج فارس مدعی اصلی قهرمانی در این دور از رقابت‌ها بود و درنهایت توانست با هدایت مربی مشهدی خود روی سکوی نخست مسابقات بایستد. ۱۵‌شهریور مرحله نخست لیگ دوومیدانی با چند هفته تأخیر برگزار شد. بعد از ۱۰‌روز مرحله دوم لیگ به‌دلیل فشرده‌شدن برنامه پیگیری شد و در‌نهایت ۱۸ مهر نیز مرحله سوم و پایانی لیگ به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد.

در پایان مرحله نخست، تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۲۸۷‌امتیاز پیشتاز شد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد‌مبارکه سپاهان اصفهان با امتیاز‌های‌۲۶۳ و ۱۸۷ به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. پلیمر ۳۱۳‌امتیاز در مرحله دوم کسب کرد که با مجموع امتیاز مرحله نخست ۶۰۰ امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند. پس از آن تیم دانشگاه آزاد با کسب ۲۳۱ امتیاز در این مرحله ۴۹۴ امتیازی شد و در رده دوم جدول جای گرفت. سپاهان نیز با ۳۷۷‌امتیاز در رده سوم باقی ماند.

درخشش خراسانی‌ها در مرحله پایانی

در آخرین مرحله از این مسابقات، حمیده اسماعیل‌نژاد قهرمان ۱۰۰‌متر شد و فائزه آشورپور در رده سوم جای گرفت. در ۱۵۰۰‌متر سمیرا خداترس قهرمان شد و حدیثه رئوف به نایب‌قهرمانی رسید. در ۱۰۰‌متر با‌مانع فائزه آشورپور طلا گرفت. ۴‌در‌۱۰۰‌متر با قهرمانی دانشگاه آزاد و نایب‌قهرمانی دونده‌های پلیمر خلیج فارس همراه بود. در ماده هفت‌گانه سمیرا خجسته نایب‌قهرمان و الهه سیفی سوم شد.

در ۸۰۰‌متر بازهم تکتم دستاربندان به قهرمانی رسید. در ۲۰۰‌متر حمیده اسماعیل‌نژاد به مقام سومی رسید و در ۴۰۰‌متر با‌مانع، زینب غفاری برنز گرفت. در ۳ هزار متر با‌مانع ۳ سکوی برتر در اختیار خراسانی‌ها بود. سمیرا خداترس قهرمان شد، حدیثه رئوف نایب‌قهرمان شد و سیما شادکام به سکوی سوم رسید. در این ماده رئوف رکوردشکنی کرد و در رده جوانان با ۱۱‌دقیقه‌و ۸ ثانیه، رکورد هم‌استانی خود، شادکام، را شکست.

سهم مشهدی‌ها از سکو‌ها

مشهد همچون دوره گذشته تیمی در این مسابقات نداشت، اما با‌وجود کاروان پرتعداد ستاره‌های دوومیدانی از خراسان تیم‌های دیگر‌استان‌ها توانستند تیم خود را با بهترین‌ها تکمیل کنند. تقریبا همه تیم‌ها به‌جز مقاومت همدان یک ورزشکار خراسانی در ترکیب داشتند. بیش از ۲۰ چهره خراسانی و مشهدی در لیگ باشگاه‌های کشور حضور داشتند که اگر اسپانسری در مشهد پای‌کار می‌آمد، قطعا این شهر می‌توانست تیم مدعی قهرمانی را راهی این مسابقات کند!

حمیده جوان، مربی مطرح مشهدی، برای دومین سال متوالی هدایت پلیمر خلیج فارس خرم آباد را برعهده گرفت و چندتن از شاگردانش را به این تیم آورد تا موفقیتش را تضمین کند؛ ورزشکارانی همچون تکتم دستاربندان، سمیرا خداترس، حدیث رئوف، سمیرا خجسته، مهلا محروقی، حمیده اسماعیل‌نژاد، نرگس رستگار و زینب غفاری، خراسانی‌های این تیم هستند.

فائزه نسایی، فائزه آشورپور و بهاره جهان‌تیغ، ورزشکاران خراسانی تیم دانشگاه آزاد با هدایت قهرمان سابق کشور، سپیده توکلی، بودند. جمیله سیفی، دونده مشهدی، نیز به‌عنوان مربی در کنار توکلی در این تیم حضور داشت، اما موضوع جالب، حضور خواهر او در تیم رقیب بود. الهه سیفی همراه با فائزه طباطبایی، افسانه فریدی، فاطمه‌سیما شادکام و ساجده فانی نیز برای تیم اصفهانی سپاهان به میدان رفته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->