قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

پیروزی MBC با درخشش گارد ایرانی/ یخچالی:بعد از شکست در جام حذفی واقعا می‌خواستیم ببریم

  • کد خبر: ۸۳۶۰۱
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
پیروزی MBC با درخشش گارد ایرانی/ یخچالی:بعد از شکست در جام حذفی واقعا می‌خواستیم ببریم
گارد ایرانی تیم MBC آلمان معتقد است پس از حذف در جام حذفی، او و هم‌تیمی‌هایش برای بردن این دیدار زحمت کشیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های بوندس لیگا تیم بسکتبال MBC موفق شد در اوورتایم ۱۱۶ - ۱۱۱ برابر تیم کرایل‌شیم مرلینز Crailsheim Merlin's به پیروزی برسد. این دیدار در پایان کوارتر چهارم با تساوی در عدد ۹۹ به پایان رسید.
در وقت اضافه، اما MBC با درخشش یخچالی موفق شد ۱۷ - ۱۲ به برتری برسد و در مجموع ۱۱۶ - ۱۱۱ برنده این دیدار باشد.
بهنام یخچالی در این دیدار ۳۰ دقیقه بازی کرد و با ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس گل، کارایی ۲۳ داشت و در این دیدار امتیازآورتربن بازیکن تیمش شد. MBC نیز با کسب دومین پیروی خود تا رتبه سوم جدول صعود کرد.
بهنام یخچالی پس از پیروزی MBC SYNTACTIC برابر مرلینز در هفته سوم بوندس‌لیگا در گفتگو با تلویزیون آلمان گفت: پس از شکست و حذف در جام حذفی، دورهم جمع شدیم و زحمت زیادی کشیدیم، چون واقعا می‌خواستیم برنده شویم.
یخچالی ادامه داد: به نظرم در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای در دفاع و حمله مقابل یک تیم بسیار خوب داشتیم.
گارد ایرانی تیم MBC SYNTAINICS همچنین گفت: کار تیمی ما بسیار خوب بود و من از اینکه در حضور هواداران‌مان این پیروزی را کسب کردیم، خیلی خوشحالم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->