نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

 راهکار جالب فدراسیون فوتبال برای فرار از تعلیق

  • کد خبر: ۸۳۶۰۵
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
 راهکار جالب فدراسیون فوتبال برای فرار از تعلیق
احتمال تعلیق شدن فوتبال ایران توسط فیفا در شرایطی فعلی وجود ندارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر را بدون سیستم وار برگزار خواهد شد. همان زمان اعلام شد این  اتفاق می تواند تبعات بسیار سنگین را برای فوتبال ایران داشته باشد اما واقعیت چیز دیگری است.

پیش از این اعلام شده بود که بازی ایران و کره جنوبی با حضور ۷ تا ۱۰ هزار تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. همچنین قرار است دو اتفاق بسیار مهم رخ بدهد، یکی حضور هواداران خانم در ورزش و دیگری هم استفاده از سیستم VAR در این بازی.

بعد از اینکه تمام این اتفاقات لغو شد صحبت‌هایی مبنی بر اینکه احتمال تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا وجود دارد مطرح شد اما واقعیت این نیست.

طبق دستوری که مسئولان فیفا به مسئولان فوتبال ایران دادند هر زمانی که شرایط برای ورود هواداران به ورزشگاه فراهم شود باید کنار هواداران مرد، هواداران زن هم در هر رده ملی و باشگاهی بتوانند به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند. اگر این اتفاق رخ ندهد آن وقت جرایمی مانند تعلیق و اخراج فوتبال ایران وجود خواهد داشت.

طبق بند ۴ اساسنامه فیفا هرگونه تبعیض نژادی و جنسیتی در فوتبال ممنوع است و در صورت برخورد به شدت با این قضیه برخورد جدی مانند تعلیق صورت خواهد گرفت. از همین رو به نظر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال ایران فعلاً سیاست بسته نگهداشتن درهای ورزشگاه را اجرا می کنند تا خطر تعلیق فوتبال ما را تهدید نکند.

تا زمانی که هیچ وقت هواداری به ورزشگاه نیاید مشکلی و خطری فوتبال ایران را تهدید نخواهد کرد اما به محض باز شدن درب ورزشگاه‌ها باید هواداران خانم هم به ورزشگاه بیایند. اگر این اتفاق رخ ندهد و آن وقت مسائلی مانند اخطار، جریمه، لغو میزبانی و تعلیق و اخراج انجام خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->