آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

روی دیگر سریال Squid Game یا «بازی مرکب»

  • کد خبر: ۸۳۶۵۰
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
  • ۲
روی دیگر سریال Squid Game یا «بازی مرکب»
این روز‌ها صحبت از سریال «بازی مرکب» یا همان «اسکویید گیم» که پخش آن از هفدهم سپتامبر در شبکه نتفلیکس آغاز شده، داغ است و غالب این صحبت‌ها جنبه تعریف و تمجید دارد. با این حال، این سریال هم مانند سریال‌های دیگر با انتقاد‌هایی همراه بوده که کمتر دیده شده است.

شهرآرانیوز - این روز‌ها صحبت از سریال «بازی مرکب» یا همان «اسکویید گیم» که پخش آن از هفدهم سپتامبر در شبکه نتفلیکس آغاز شده، داغ است و غالب این صحبت‌ها جنبه تعریف و تمجید دارد. با این حال، این سریال هم مانند سریال‌های دیگر با انتقاد‌هایی همراه بوده که کمتر دیده شده است. سریالی که در همان ابتدای کار با ایجاد مزاحمت‌های تلفنی کلافه‌کننده برای یک زن کره‌ای، حاشیه‌ساز شد.

ماجرا از این قرار بود که کارمند یکی از ادارات مستقر در سئول که از طرف‌داران این سریال هم بود، هم‌زمان با جلو رفتن این مجموعه، متوجه می‌شود که مزاحمت‌های تلفنی او هم بیشتر شده است و در نهایت مشخص می‌شود دلیل این مزاحمت‌ها نزدیکی شماره تلفن او به شماره درج شده در سریال است.

هوشنگ گلمکانی، منتقد سینما، که بسیاری او را با نوشته‌هایش در مجله فیلم می‌شناسند درباره این سریال پست کوتاهی در اینستاگرام خود گذاشته و نوشته است: «فکر می‌کنم تماشای ۵ قسمت از یک سریال برای اینکه تکلیف آدم با آن روشن شود، کافی است. تماشای سریال «بازی مرکب» یا همین «اسکویید گیم» را که این روز‌ها زیاد درباره‌اش حرف و تبلیغ هست دیگر نمی‌توانم ادامه بدهم. سریال متوسطی است با حال‌و‌هوایی که نمی‌توانم جدی بگیرم.»

امیررضا مافی، پژوهشگر و منتقد سینما هم در بخشی از متنی که درباره این سریال در صفحه خود نوشته از این گفته که: «سریال «بازی مرکب» جز در طراحی صحنه و خلق بازی‌ها، اثری بدیع محسوب نمی‌شود. قصه‌ای که آن را می‌توان در موقعیت دراماتیک تنازع بقا و به طور سنتی و از دیرباز مشاهده کنیم، فیلم‌هایی نظیر مکعب و ... که جنگ را برای زیستن تحت هر شرایطی بازنمایی می‌کنند؛ خوی درندگی انسان و بعد حیوانی او را نشان می‌دهند.»


در ادامه بخوانید

آیا فصل دوم سریال Squid Game ساخته می‌شود؟ | همه اما و اگرهای نتفلیکس و هوانگ دونگ-هیوک

 

سریال Squid Game چه‌قدر در دنیا تماشاگر داشته است؟ | یک دستاورد بزرگ برای نتفلیکس و کره جنوبی

 

سریال Squid game چطور زندگی بازیگر نقش «بازیکن شماره ۱» را تغییر داد؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
آره بچه مهندس خوبه
Squid Game Lover
France
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
چرت و پرت نویسی تا کِی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->