شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیات فوتبال کجا هستند؟ گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

درخشش مصر با کارلوس کی‌روش در مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا

  • کد خبر: ۸۳۶۹۵
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
درخشش مصر با کارلوس کی‌روش در مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا
تیم ملی فوتبال مصر در دو بازی اخیر خود در مقدماتی جام جهانی قاره آفریقا موفق به ثبت دو پیروزی شده و صدرنشینی را از لیبی گرفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش پس از قطع همکاری با فدراسیون فوتبال کلمبیا مدتی بیکار بود، اما به تازگی هدایت تیم ملی فوتبال مصر را پذیرفته‌است.

مصر که با گابن، لیبی و آنگولا هم‌گروه است، پیش از حضور کیروش روی نیمکت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار داشت و لیبی با ۶ امتیاز صدرنشین بود. حضور کی‌روش، اما اتفاقات خوبی را برای فوتبال مصر رقم زد و یاران محمد صلاح موفق شدند در ۲ بازی رفت و برگشت با نتایج ۱ بر ۰ و ۳ بر ۰ لیبی را شکست دهند تا قاطعانه با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه خود شوند.

کارلوس کی روش که شروع بسیار خوبی در مصر داشته بعد از پیروزی قاطعانه برابر لیبی گفت: تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حتی شایسته کسب پیروزی با گل‌های بیشتری بودیم.

او ادامه داد: می‌خواهم به بازیکنان به خاطر این بازی خوب و اجرای دستورات کادر فنی تبریک بگویم. می‌خواهیم تا پایان به صدرنشینی خود ادامه دهیم. هنوز راه زیادی تا صعود به جام جهانی و رسیدن به سطح مورد نظر داریم. ما امشب هم پیروز شدیم و هم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم با این حال تیم نیاز به بهتر شدن دارد.

کی روش در پایان گفت: من در تیم ملی مصر دست به جادو نزده ام. انگیزه لازم در قلب بازیکنان وجود دارد. آن‌ها توانستند خود را از وضعیتی که داشتند خارج کنند و اکنون از تمرین و بازی کردن لذت می‌برند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->