خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد ویدئو | ضیافتی امام رضایی در کنار خادمان امنیت مردم ویدئو | حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌اولی‌ها مراسم شب‌های قدر ویژه ناشنوایان و کم شنوایان در حرم مطهر رضوی جزئیات مراسم احیا شب نوزدهم ماه رمضان در حرم مطهر رضوی ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی ارسال شد توزیع غذای گرم افطاری در حاشیه شهر مشهد توسط آستان قدس رضوی پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲، ۲۵ درصد رشد داشت. جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست  زائران حرم امام رضا (ع) در شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی شدند افطار زائران حرم امام رضا(ع) در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) + فیلم آیت‌الله نوری همدانی جنایت صهیونیست‌ها در غزه را محکوم کرد پذیرایی از ۱۴هزار روزه اولی پای سفره افطار امام رضا(ع) دردنامه‌ای برای عبور از فصل سردِ غفلت؛ موسوی قوچانی، شهیدِ غریب! ارائه بیش از ۳ هزار خدمت فرهنگی به زائران بارگاه رضوی تا کنون (۴ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تسهیل زیارت در روضه منوره رضوی

  • کد خبر: ۸۳۷۶۷
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
تسهیل زیارت در روضه منوره رضوی
با توجه به بهبود شرایط در مشهد و در راستای تسهیل زیارت زائران در روضه منوره رضوی مسیرهای تازه‌ای را برای تشرف زائران به این مکان مقدس ایجاد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این باره گفت: از پیش از ماه محرم و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی جدی برای تسهیل زیارت حرم مطهر رضوی آغاز شد تا طبق شیوه نامه های مورد تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، گشایش‌های تازه‌ای در مسیرهای تشرف به روضه منوره ایجاد شود اما قرمز شدن وضعیت کرونایی مشهد از یک سو و تشرف گسترده زائران دهه آخر صفر از سوی دیگر، سبب شد اجرای طرح‌های جدید منطبق با شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر نباشد بنابراین انجام آن به زمان مناسب موکول شد.

محمدمهدی برادران افزود: اما در حال حاضر با عبور از این دوره و زرد شدن وضعیت وضعیت کرونایی مشهد، آستان قدس رضوی، مسیرهای جدیدی برای تشرف عموم زائران به روضه منوره رضوی ایجاد کرده است تا همه عاشقان حضرت رضا(ع) بتوانند از فاصله نزدیک‌تر، زیارت خود را انجام دهند.

برادران تصریح کرد: در تمام ماه‌های سپری شده از شرایط کرونایی، آستان قدس رضوی لحظه‌ای برای تسهیل بیشتر زیارت زائران درنگ نکرده و تمام توان خود را برای این مهم به کار گرفته است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی افزود: نکته مهم در این خصوص، تبعیت کامل از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی درباره پیروی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده که همواره مد نظر قرار داشته است.

برادران ادامه داد: تمام تلاش خادمان زائران در حرم مطهر رضوی، تسهیل زیارت است و امیدواریم به زودی با رهایی از شر ویروس منحوس کرونا، بتوانیم همانند گذشته در تمامی فضای روضه منوره میزبان حضور پرشور زائران حضرت باشیم.

مدیر عالی حرم مطهر در پایان گفت: تا آن زمان، خادمان رضوی و زائران حضرت رضا(ع) نائب‌الزیاره دیگران عاشقان و دلدادگان امام هشتم خواهند بود تا انشالله فرصت میزبانی از همه آن‌ها فراهم شود.

منبع: آستان نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->