زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کدام سریال جایگزین مجموعه افرا خواهد شد؟ + جزئیات و تاریخ پخش سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری

  • کد خبر: ۸۳۸۰۷
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کدام سریال جایگزین مجموعه افرا خواهد شد؟ + جزئیات و تاریخ پخش سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری
سریال «افرا» به پایان رسیده و باید ببینیم چه مجموعه تلویزیونی جدیدی جایگزین آن می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دست تلویزیون برای پخش سریال تازه خالی است؟ به نظر نمی‌رسد. مشکل تلویزیون و مخاطبانش با آن بیشتر درباره کیفیت آثار است که سال هاست مخاطبانش را به سینما و حالا هم به سریال‌های شبکه خانگی کشانده است، وگرنه توی این سال‌ها هربار که سریال باکیفیتی پخش شده هم سر زبان‌ها افتاده و هم پای منتقدان و رسانه‌ها را به تحلیل و بررسی اش کشانده است، اما خبر پخش سریالی از کیانوش عیاری می‌تواند برای هر مخاطب پیگیر سینما و تلویزیون وسوسه کننده باشد و دوباره آن‌ها را پای تلویزیون بکشاند.

چندین سال پس از ساخت سریال‌های «هزاران چشم» و «روزگار قریب» کیانوش عیاری با تمام فراز ونشیب‌ها و اتفاقاتی که بر سر اکران دو فیلم «خانه پدری» و «کاناپه» افتاد دوباره به تلویزیون بازگشته است. «۸۷ متر» که در ظاهر نامش در ابتدا «۸۸ متر» بوده، فیلم نامه اش سال ۸۹ تصویب شد و گروه سازنده از فروردین ۹۶ رسما پیش تولید ساخت سریال را آغاز کرد و درنهایت ۱۵ مرداد تصویربرداری آغاز شد و دی ماه ۹۹ پروژه پرچالش کیانوش عیاری با تمام حواشی و تعطیلی گاه وبیگاه و مشکلات بودجه‌ای به اتمام رسید.

سریال عیاری قرار بود خیلی زودتر از این‌ها و قبل از «افرا» و حتی قبل از «دودکش» پخش شود، ولی به دلایلی پخش نشد. عیاری می‌گوید نگرانی مسئولان شبکه این بود که «در میانه راه یک قسمت آماده نباشد» و برای همین ترجیح دادند فیلم برداری تمام شود. او که از سال ۹۵ دیگر فیلم سینمایی نساخته و چند اثرش هم با حرف وحدیث‌های زیادی همراه بوده و با بی مهری‌های بسیاری هم روبه رو بوده است، ترجیح داد در دوران همه گیری و تعطیلی سینما به جای ساختن سریال برای پلتفرم‌های اینترنتی به تلویزیون برگردد و بازهم برای مخاطبان بیشتری سریال بسازد.

او گفته قصه «۸۷ متر» تلخ نیست، اما قصه زمانه است و به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که در حوزه مستغلات و مسکن اتفاق می‌افتد و سر بسیاری به واسطه آگاه نبودن به مواردی کلاه رفته است. عیاری می‌گوید مخاطب باید بعد از دیدن این سریال احساس ناامنی کند که «سر به هوا خرید نکند و خرید و فروش مسکن و ملک با دقت اتفاق بیفتد.» در این سریال پربازیگر مرحوم علی انصاریان و سیروس گرجستانی هم حضور دارند.

طبق شنیده‌ها چند قسمتی از سریال «۸۷ متر» به شبکه یک رسیده و دست اندرکاران پخش قصد دارند این سریال را برای هفته آینده روی آنتن ببرند. او در گفتگو با خبرنگار «تسنیم» تأکید کرد که «۸۷ متر» روز جمعه ۲۳ مهرماه روی آنتن خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->