ایران در معرض طغیان سرخک، بر اثر گردش ویروس در کشورهای همسایه اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نجات مرد میانسال از چاله آسانسور (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال نرخ جدید جریمه‌های رانندگی، پشت چراغ قرمز مراحل اداری ! سارق دریچه‌های فاضلاب در معابر مشهد به دام افتاد (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله یک شرور با قمه به خودروی پلیس در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟ هشدار به مادران باردار برای سزارین‌های تقویمی ۴ کشته و ۱۴ مصدوم ‌در دو حادثه ترافیکیِ خوزستان آغاز تزریق ۲ واکسن جدید کودکان در جنوب کشور تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳ جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند ویدئو | مشاهده ۴قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه ته دیگ T ته خط سلامتی است خوش بینی حال جامعه را خوش می‌کند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن
سرخط خبرها

نگرانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از روند همسان‌سازی حقوق (۲۱ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۳۸۳۱
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
  • ۶
نگرانی بازنشستگان تأمین اجتماعی از روند همسان‌سازی حقوق (۲۱ مهر ۱۴۰۰)
عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به دغدغه بازنشستگان در خصوص همسان‌سازی حقوق بر اساس احکام گفت: دولت برای رفع این مشکل، اعتبار لازم را اختصاص دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، اکبر شوکت با اشاره به نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی که بازنشستگان در ارتباط با همسان سازی دارند، افزود: این نگرانی و دغدغه درباره احکام بازنشستگان در بازنشستگی است.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸ همسان‌سازی انجام شد و ۸۰ هزار تومان به پایه حقوق آن زمان که حدود ۳۰۰ هزار تومان بود اضافه شد، ولی متأسفانه رقم افزایشی جز احکام حقوق بازنشستگان ثبت نشد و اگر این رقم در احکام ثبت می‌شد سالیانه بر اساس نرخ تورم به حقوق بازنشستگان افزوده می‌شود.

عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی گفت: نگرانی که هم اکنون بازنشستگان در ارتباط با همسان‌سازی دارند نیز به همین موضوع بر می‌گردد در واقع آن‌ها نگران دائمی شدن همسان‌سازی بر اساس احکام حقوقی هستند که البته اخیراً نمایندگان مجلس در قالب طرحی به این موضوع پرداخته‌اند و بر اساس اطلاعاتی که ما کسب کرده‌ایم امضا‌هایی نیز برای این مسئله جمع‌آوری شده است.

شوکت ضمن گلایه از عدم توجه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، افزود: گلایه ما این است همانطور که دولت برای صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر بخش‌ها از منابع دولتی در ارتباط با همسان‌سازی حقوق بازنشستگان استفاده کرد و برای سازمان تأمین اجتماعی نیز از این طریق عمل کند، چه لزومی دارد سازمان تأمین اجتماعی اموال‌هایی را که دارد و برای روز مبادا گذاشته را بفروشد و برای این مسئله هزینه کند.

وی گفت: امسال ۴۰ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده و این رقم قابل توجهی است و به نظر می‌رسد باید دولت در این بخش ورود جدی داشته باشد.

عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: مگر بازنشستگان باعث تورم شدند که حالا برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از منابع داخلی خود استفاده کنند چرا که به دلیل سیاست‌های غلط اقتصادی و تحریم‌ها ما این شرایط را پیدا کرده‌ایم.

شوکت از دولت رئیسی خواست تا نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد و گفت: عقلانی‌ترین کار این است که جلسه شورای عالی کار برگزار و رقم اعلام شده به پایه حقوق کارگران افزوده شود.

منبع: مهر


اینجا ببینید: زمان واریز حقوق مهر ۱۴۰۰ بازنشستگان تأمین اجتماعی + جدول


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بازنشسته باشعور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
2
شوکت جون سلام ساعت خواب!!!انوقتیکه این کارهارا بر خلاف قانون وما بازنشستگان میکردند شماها کجا بودید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!که حالا اینگونه سخنوری وابرازوجود میکنید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
0
چرا نباید برای ما بازنشسته های تآمیین اجتماعی مخصوصآ ما بازنشسته ها با 10 سال سابقه همسان‌سازی خوب انجام شودتو خدا فکر ما بیشتر باشید بخدا بخاطر بی پولی در امون رو هم انباشته میشه چون پول ی آزمایش ساده و ام آر ای رو هم نداریم آخه با حقوق 1200 هزارتومن چکار میشه کرد از نماینده های مجلس تقاضا داریم به فکر ما 10سال بازنشسته باشید که بهمن 98 با شروع کرونا وبعلت بیماری ریوی مجبور به بازنشسته کردن خود شدم ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
1
درسال 1400طبق قانون حقوق کشوری ولشگری اضافه حقوق سالیانه 25درصد به حقوق آنها اضاف کردید اما بازنشیتگان تامین اجتماعی حقوق سالیانه اضاف نشد خواهش میکنم بررسی کنید وحق این قشر زحمتکش ودرآمدزا را از آنها نگیرید وارخشم خدابترسید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
1
ضمن عرض سلام با سی و دو سال پرداخت بیمه حقوقم شده چهار ملیون دور از عدالت است که بیست سال در معادن بودم ودو سال اخر بیمه رانندگان بودم و برای من سختی کار حساب نکردند اعتراض کردم گفتند فایده ای ندارد گفتم به کی شکایت کنم گفتند به خدا از اردکان یزد هستم سال هشتادو چهار باز نشست شدم دیگر قدرت کار کردن ندارم هفتاد سالمه ممنونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
0
0
کی دیگه میخوان جلسه بذارن وقتی همه رو کردن تو گور خسته شدیم بریدیم هزینه دار و درمان کمرمو فلج کرده ی دکتر میریم باید وایستیم تا ماهی بعد اون یکی درد مون درمان کنیم همین وقفه از پا درمون اورده بقیه هزینه هام ک دیگه نگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
0
0
تازه پول بدهی دولت به تامین اجتماعی است که پرداخت نمیشود بقیه پیش کش آقایان دولتی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->