نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

استقلال با وجود بدهی به دنبال بازیکنان خارجی!| رونمایی از گزینه‌های فرهاد مجیدی برای خط حمله

  • کد خبر: ۸۳۸۸۱
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
استقلال با وجود بدهی به دنبال بازیکنان خارجی!| رونمایی از گزینه‌های فرهاد مجیدی برای خط حمله
درحالی که از ماه‌ها قبل گفته شد باشگاه استقلال نمی‌تواند به دلیل به برخی بازیکنان خارجی خود اقدام جدیدی در راستای جذب بازیکنان جدید کند، اما خبر‌های از نهایی شدن حضور یکی، دو بازیکن خارجی در استقلال به گوش می‌خورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال همین حالا درگیر پرونده بازیکنان خارجی است و باید مبالغ قابل توجهی به این بازیکنان پرداخت کند تا خود را از مهلکه شکایت این بازیکنان نجات دهد. بدهی‌های انباشته به خارجی‌ها درسال‌های اخیر سبب شد تا مدتی جلوی جذب بازیکن و مربی خارجی استقلال گرفته شود، اما شگفت انگیز است که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که احتمال جذب یکی، دو بازیکن خارجی جدید در روز‌های آتی به نقطه اوج رسیده و ظاهر مسئولان باشگاه استقلال حتی بلیت سفر به ایران را هم برای گزینه مورد نظر خود رزرو کرده‌اند.

سوالی که باید از مسئولان باشگاه استقلال پرسید این است که آیا مجوز جذب بازیکن خارجی را گرفته‌اند یا اینکه قصد دارند بدون روشن شدن تکلیف بدهی به خارجی‌ها بازهم اقدام به جذب بازیکنان جدید خارجی کنند؟! به این موضوع هم باید توجه داشت که قبل از حضور آجورلو درباشگاه استقلال بار‌ها گفته شد که سازمان لیگ در این خصوص به مدیران سابق تذکر داده است، اما بعد از حضور مدیرعامل جدید ظاهرا ماجرا طور دیگری رقم خورده است.

باماگا و گشتات گزینه‌های فرانسوی استقلال

مسئولان باشگاه استقلال شرایط حضور کوین یاماگا، مهاجم جدید  مد نظر فرهاد مجیدی را در تهران فراهم کرده اند و قرار است این بازیکن امروز به تهران سفر کند. دیگر بازیکن خارجی مد نظر باشگاه استقلال هم مشخص شده و این بازیکن در پست مهاجم بازی می‌کند.

رودی فیلیپه گشتات مهاجم ۳۲ ساله بازیکنی است که فردا وارد تهران شود. این بازیکن در تیم‌های بلکبرن راورز، استون ویلا، میلدرزبرو و پاناتینایکوس بازی کرده و فصل گذشته در تیم یونانی به میدان رفته است. این مهاجم فرانسوی ۱۹۳ سانت دارد و  او هم فردا وارد تهران می‌شود تا در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال شرکت کند.

نکته جالب توجه در مورد این بازیکن این است که بازیکن مورد نظر سال گذشته برای هر ماه ۱۰ هزار یورو از باشگاهش حقوق می‌گرفته و باید دید باشگاه استقلال این بازیکن ۳۲ ساله را چگونه جذب خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->