افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند
سرخط خبرها

زمان عرضه گوشی گلکسی S21 FE مشخص شد

  • کد خبر: ۸۳۹۰۹
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵
زمان عرضه گوشی گلکسی S21 FE مشخص شد
بر‌‌اساس شایعه‌ای جدید، انتظار می‌رود سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی S21 FE را ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) و در مراسم آنپکد رونمایی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سامسونگ خود را برای رویداد آنپکد بعدی‌اش آماده می‌کند، رویدادی که ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد. حال، برخی از منابع زنجیره تأمین‌کنندگان تایوانی اعلام کرده‌اند که غول کره‌ای دنیای فناوری احتمالا در این رویداد گلکسی S21 FE را رونمایی خواهد کرد.

به‌‌گزارش گیزموچاینا، طبق اعلام یکی از افشاکنندگان خبرهای فناوری به‌ نام Lanzuk، سامسونگ ۲۰ اکتبر گوشی هوشمند مورد‌انتظار گلکسی S21 FE را رسما معرفی خواهد کرد. همچنین، این منبع اعلام کرده است که پس از رویداد ذکرشده، کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را پیش‌خرید کنند. تاریخ عرضه این گوشی به بازار نیز ۲۹ اکتبر (۷ آبان ۱۴۰۰) خواهد بود که در ابتدا فقط در برخی از نقاط جهان در‌دسترس قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام منبع این خبر، عرضه برخی از لوازم جانبی مرتبط با گلکسی S21 FE آغاز شده و این یعنی زمان زیادی تا معرفی این محصول باقی نمانده است. سامسونگ نیز مثل بسیاری از شرکت‌های دیگر با مشکلاتی در زمینه کمبود تراشه‌های موبایلی مواجه و همین امر موجب شد تا شایعاتی مبنی‌بر لغو تولید گلکسی S21 FE منتشر شود. باوجوداین، گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این شرکت کره‌ای تولید انبوه محصول اشاره‌شده را آغاز کرده است.

گلکسی S21 FE در‌واقع گوشی هوشمند رده‌بالایی محسوب می‌شود که از بیشتر قابلیت‌ها و امکانات ارائه‌شده در پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۱ بهره می‌برد. البته این محصول از مدل‌های اصلی پرچم‌داران سامسونگ قیمت ارزان‌تری دارد؛ به‌همین‌دلیل، می‌توان انتظار داشت برخی از مشخصات سخت‌افزاری‌ آن از برادران گران‌قیمت‌ترش ضعیف‌تر باشد.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->