سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

مقایسه تویوتا توندرا با فورد F-150

  • کد خبر: ۸۳۹۱۰
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
مقایسه تویوتا توندرا با فورد F-150
در این گزارش تفاوت‌های مهم بین ۲ خودرو تویوتا توندرا در مقابل فورد F-150 را توضیح داده ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، پیکاپ ها از جمله خودروهایی هستند که طرفداران خاص خود را دارد و بیشتر افرادی که علاقه به آفرود و سفر در جاده های ناهموار را دارند، از آنها استقبال می کنند. 2 پیکاپ مورد علاقه تویوتا توندرا با فورد F-150  است که به تازگی هر 2 کارخانه خودروسازی این پیکاپ ها را با امکاناتی جدید به روز کرده اند. 

مقایسه تویوتا توندرا با فورد F-150

تویوتا توندرا اکنون یکی از پیکاپ هایی است که با قدرت بالا به روزرسانی شده و هم رقیب با فورد F-۱۵۰ شده است. اگر بخواهیم در مورد پیکاپ تویوتا بگوییم به جرات می توان گفت که مدت زیادی طول کشید تا تویوتا، که بیشتر به ساخت خودروهای هیبریدی معروف است، اقدام به ساخت خودروی برقی کند.

خودروی مورد مقایسه دیگر که فورد F-۱۵۰ است سال گذشته اولین مدل PowerBoost را معرفی کرد. در حال حاضر هر دو پیکاپ دارای توربوشارژ ۳.۵ لیتری V۶ با گشتاور زیاد هستند. با وجود این شباهت، بین پرفروش‌ترین F-۱۵۰ و نسل سوم توندرا تفاوت زیادی وجود دارد.

مقایسه تویوتا توندرا با فورد F-150

توندرا: تویوتا هنوز اندازه داخلی و برخی اطلاعات از توندرا ۲۰۲۲ را منتشر نکرده است. آنچه می‌توانیم بگوییم این است که در دو شکل Double Cab و CrewMax ارائه می‌شود. تویوتا در توندرا ۲۰۲۲ سانروف پانوراما ارائه می‌دهد و پنجره عقب منحصر به فرد این مدل با نیروی برقی باقی مانده است.

F-۱۵۰: در مورد فورد می توان گفت که اکنون  F-۱۵۰ جادارترین پیکاپی است که این کارخانه خودروسازی ساخته است.

مقایسه تویوتا توندرا با فورد F-150

توندرا: تویوتا توندرا را در طول تخت‌های ۵.۵، ۶.۵ و ۸.۱ فوت ارائه می‌دهد. با نیروی محرکه هیبریدی (ahem، i-Force MAX)، حداکثر ۱۲۰۰۰ پوند (۵۴۴۳ کیلوگرم) ظرفیت بکسل در فرم CrewMax در نظر گرفته شده است. حداکثر بار قابل حمل ۱۹۴۰ پوند (۸۸۰ کیلوگرم) است. ما هنوز نمی‌دانیم این ارقام برای نسخه معمولی توربوشارژ V۶ توندرا ۲۰۲۲ چیست.

F-۱۵۰: مدل فورد هیبریدی با ظرفیت ۹۶۲ کیلوگرم، رتبه بالایی گرفته است. ظرفیت یدک کش آن ۵۷۶۱ کیلوگرم است و تقریبا از نظر رتبه بندی هم رده فورد F-۱۵۰ است.

مقایسه تویوتا توندرا با فورد F-150

توندرا: همانطور که در بالا ذکر شد، توندرا اکنون با پیشرانه هیبریدی عرضه می‌شود. i-Force Max با یک موتور شش سیلندر ۳.۵ لیتری V۶ توربو دوقلو با موتور الکتریکی از باتری ۱.۸۷ کیلووات ساعت نیرو می‌گیرد. خروجی‌های ترکیبی ۴۳۷ اسب بخار و ۵۸۳ پوند فوت گشتاور است. همه این‌ها از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک کار می‌کند. i-Force Max به صورت استاندارد در TRD Pro عرضه می‌شود و در اکثر تریم‌های دیگر اختیاری است. موتور استاندارد بقیه خطوط ۳.۵ لیتری V۶ است و این موتور پایه ۳۸۹ اسب بخار قدرت و ۴۷۹ پوند فوت دارد.

مقایسه تویوتا توندرا با فورد F-150

F-۱۵۰:  گفته شد F-۱۵۰ نزدیک‌ترین رقیب به پیشرانه هیبریدی توندرا است که با ۴۳۰ اسب بخار قدرت و ۵۷۰ پوند فوت گشتاور ارائه می‌شود. درست مانند تویوتا، فورد از گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند.

موتور اصلی ۳.۳ لیتری V۶ تنفس طبیعی است که قدرت آن ۲۹۰ اسب بخار و ۲۶۵ پوند فوت است. یک پیشرانه ۳.۰ لیتری Power Stroke V۶ نیز با قدرت ۲۵۰ اسب بخار و ۴۴۰ پوند فوت وجود دارد.
 
با این تفاوت ها اکنون می توان گفت که توندرا جدید هم از نظر خروجی و هم از نظر موتور‌های پایه و هم از نظر موتور برتری نسبت به کلاس دیگر دارد. 

مقایسه تویوتا توندرا با فورد F-150

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->