شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

کشف جسد سوخته مردی در الهیه مشهد

  • کد خبر: ۸۳۹۸۴
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کشف جسد سوخته مردی در الهیه مشهد
جسد سوخته مردی در میان نخاله‌های ساختمانی در منطقه الهیه مشهد در حالی کشف شد که تلاش پلیس برای شناسایی هویت مقتول با اعلام مشخصات لباس‌هایش ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر چهاردهم مهر، شهروندان با مشاهده بقایای سوخته پیکر یک انسان در بیابان‌های انتهای بولوار اقدسیه مشهد، با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و ماجرای جنایتی هولناک را اطلاع دادند. دقایقی بعد گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل شدند و با صدور دستوراتی ویژه از سوی قاضی محمود عارفی راد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که مرد جوان در نقطه‌ای دیگر به قتل رسیده و سپس عامل یا عاملان جنایت جسد او را با وسیله نقلیه به بیابان‌های انتهای بولوار اقدسیه انتقال داده اند و در میان نخاله‌های ساختمانی رها کرده اند. ادامه تحقیقات نشان داد: عاملان این قتل وحشتناک برای از بین بردن آثار جنایت، جسد مرد جوان را با مواد قابل اشتعال به آتش کشیده و از محل گریخته اند.

در بررسی‌های بیشتر بخشی از زیرپوش سفید و شلوار ورزشی مشکی کمرکش به همراه لباس زیر قرمز رنگ و اسپرت قرمز با مارک پوما کشف شد که برتن مقتول بود. با صدور دستوری از سوی مقام قضایی درحالی جسد سوخته این مرد به پزشکی قانونی انتقال یافت که تلاش کارآگاهان اداره جنایی برای شناسایی هویت مقتول ادامه یافت.

در همین باره یک مقام انتظامی از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی دارند با شماره تلفن‌های ۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۶۷-۰۵۱ یا ۰۹۳۷۱۶۸۷۷۷۵ پلیس آگاهی خراسان رضوی تماس بگیرند.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->