برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس

  • کد خبر: ۸۳۹۹۲
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
واکنش صفحه شفیعی کدکنی به استوری عجیب «ایزی‌ لایف» + عکس
برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری، که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد، از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این استوری، صفحه رسمی استاد کدکنی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز - برند «ایزی لایف» با انتشار یک استوری که به نظر می‌رسد تبلیغاتی باشد از عکس محمدرضا شفیعی کدکنی استفاده کرده است. البته گویا این استوری به مناسبت تولد این استاد نام‌آشنای ادبیات فارسی باشد ولی نمی‌توان احتمال شیطنت این برند را هم از نظر دور داشت. «اشاره به سن» و «استفاده از نام و لوگو برند» در پایین استوری می‌تواند قرائن استفاده تبلیغاتی از چهره و مقام استاد کدکنی باشند. بعد از انتقاد شدید طرفداران اهالی شعر و ادب به این دو استوری، صفحه رسمی محمدرضا شفیعی در اینستاگرام هم واکنشی محترمانه نشان داد.

 

پاسخ صفحه محمدرضا شفیعی کدکنی به استوری عجیب برند «ایزی‌ لایف»

 

«ایزی لایف» یک شرکت تولید پوشش بزرگسال است که در توضیح برند و محصولاتش آمده است: «ایزی لایف برای افرادی که از بی‌اختیاری ادرار رنج می‌برند، دریچه‌های تازه‌ای برای زندگی فعال‌تر، آسوده‌تر و مستقل‌تر می‌گشاید. دغدغه‌ی ایزی لایف یافتن راهکارهای تازه و بهبود مداوم کیفیت پوشینه‌ی بزرگسال است تا افراد با وجود مشکل بی‌اختیاری ادرار، جایگاه شایسته‌ی خود را در زندگی فردی و اجتماعی حفظ کنند.»

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویدئویی را از کلاس‌های درس استاد شفیعی کدکنی ببینید تا کمی از فضای قصد و نیت دو استوری عجیب برند «ایزی لایف» دور شویم و آن را به فراموشی بسپاریم. این‌ تصاویر چیزهایی است که باید از بزرگ‌مرد میدان شاعری، تحقیق و تفحص و پژوهش در زبان و ادبیات فارسی به خاطر بسپاریم:  

نفحاتِ اُنس | ویدئویی از کلاس‌های درس استاد محمدرضا شفیعی کدکنی

  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->