تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

نظر قایدی درباره قیاس با علی کریمی| ستاره سابق استقلال، جادوگر جدید امارات

  • کد خبر: ۸۴۰۲۳
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
نظر قایدی درباره قیاس با علی کریمی| ستاره سابق استقلال، جادوگر جدید امارات
اماراتی‌ها سال‌ها قبل به علی کریمی لقب جادوگر دادند و حالا از همان لقب برای مهدی قایدی استفاده می‌کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی قایدی از اینکه در فوتبال امارات به عنوان جادوگر لقب داده شده خوشحال است. این لقب را سال‎‌ها قبل گزارشگران و مفسران ورزشی فوتبال امارات به علی کریمی داده بودند. قایدی درباره این قیاس می‌گوید: «خب این لطف گزارشگر به من بود. از اینکه با علی کریمی مقایسه شدم چرا دروغ خوشحال شدم، اما خودم را در حد و اندازه‌های علی کریمی نمی‌دانم. علی کریمی در فوتبال ما یکی بود و دیگر تکرار نمی‌شود. او به معنی واقعی کلمه یک بزرگ و یک جادوگر در فوتبال بود و به شخصه ایشان را دوست دارم و هر جایی که هست برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.»

سوالی که ذهن کارشناسان را به سوی خود جلب کرده این است که چرا سرمربی تیم ملی دربازی با کره جنوبی از قایدی استفاده نکرد. قایدی به این سوال هم پاسخ داده است: «خب من اشتیاق حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را دارم و شک ندارم اگر فرصت بیشتری برای بازی برابر کره جنوبی پیدا می‌کردم به تیم ملی در مسیر برد کمک می‌کردم، اما نظر سرمربی این بود که در دقیقه ۹۰ به میدان بروم که این برایم قابل احترام است. صادقانه جو خوبی در اردوی تیم ملی وجود دارد. برای ما موفقیت تیم ملی مهمتر از بازی کردن است، اما دروغ هم نمی‌گویم در تمرین تلاش می‌کنم و منتظر یک فرصت هستم تا دقایق بیشتری برای تیم ملی بازی کنم و وقتی به میدان می‌روم روی روند بازی تاثیر بگذارم تا در نهایت به جایگاه بهتری در تیم ملی از نظر فنی دست پیدا کنم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->