سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای تجاوز به دختر عکاس بوشهری و خودکشی او پس از شکایت + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۸۴۱۷۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
  • ۵
ماجرای تجاوز به دختر عکاس بوشهری و خودکشی او پس از شکایت + فیلم و عکس
روز گذشته (جمعه ۲۳ مهرماه) خبری مبنی بر تجاوز فردی به یک دختر عکاس بوشهری (فرحناز خلیلی) در یکی از باغ ویلا‌ها در فضای مجازی پیچید که به نقل از نزدیکان وی، ادعا شده بود که دختر پس از رفتار و بی اعتنایی قاضی خودکشی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این خبر باعث شد که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی مطرح شود. در همین راستا به گزارش فارس، دادگستری استان بوشهر با انتشار مطلبی نوشت: در پی طرح شکایتی مبنی بر آدم‌ربایی و تجاوز به خانمی در بوشهر، پرونده‌ای تشکیل و به یکی از قضات قاطع و حساس استان در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها، ارجاع می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: با مراجعه شاکی نزد قاضی، وی اعلام می‌کند که حدود بیست روز پیش از سوی فردی مورد تجاوز قرار گرفته است و قاضی پس از استماع اظهارات این خانم، سریعاً دستورات لازم را در جهت تکمیل تحقیقات و ارائه ادله جرم صادر کرده و از شاکی می‌خواهد که در صورت وجود مدارک و به‌منظور تسریع در روند تحقیقات، فورا آن را به مرجع قضایی ارائه دهد.

بنابراین گزارش، شاکی علی‌رغم اینکه مدعی وجود یک فایل صوتی برای اثبات جرم شده بود ولی دیگر به‌منظور پیگیری شکایت به دستگاه قضایی مراجعه نمی‌کند.

گفتنی است، کالبدشکافی جسد به‌منظور بررسی علت فوت صورت‌گرفته و نتیجه آزمایشات به مرجع قضایی اعلام می‌شود.

پشت پرده خودکشی دختر عکاس بوشهری

فرحناز که عشقش ثبت تصویر لحظه‌های شادمانی و ماندگار اهالی شهر بود، حالا تصویر خودش بر در و دیوار روستای بولخیر بوشهر بر دل همه کسانی که این دختر هنرمند را می‌شناختند چنگ می‌زند.

اوایل شهریور ماه امسال پیکر بی جان فرحناز خلیلی به بیمارستان روستای بولخیر بوشهر منتقل شد، اما عمر کوتاه فرحناز به دنیا نبود و او در اوج جوانی و در سن ۲۵ سالگی به دلیل خودکشی از دنیا رفت.

خودکشی فرحناز خلیلی به دلیل تجاوز

عموزاده فرحناز خلیلی در مورد این حادثه به رکنا گفته است: «فرحناز عکاس بود و به خاطر شغلش گاهی در مجالس اهالی روستا شرکت می‌کرد. دو ماه قبل از خودکشی فرحناز او در عالی شهر برای عکاسی به باغی رفته بود، اما در پایان مراسم با مشتری بر سر مسائل  مالی اختلاف پیدا کرده بود. آن فرد فرحناز را مورد خشونت کلامی و رفتاری قرار داده بود. او از فرحناز سواستفاده‌های زیادی کرد و بالاخره فرحناز از او به اتهام تجاوز شکایت کرد، اما به دلیل شرایط محیط زندگی موضوع شکایتش را کسی جز من و همسرم نمی‌دانست.»

عموزاده فرحناز در ادامه گفت: «فرحناز موضوع شکایت خود را پیگیری قانونی می‌کرد و پرونده او با موضوع شکایت تجاوز در جریان است، اما قاضی با او برخورد خیلی بدی کرد و فرحناز خیلی ناراحت شد. فشار روحی ناشی از این اتفاق در آخر باعث شد که  فرحناز دست به خودکشی بزند. هر چند هنوز نتیجه آزمایش پزشکی قانونی به دستمان نرسیده، اما گفته می‌شود که فرحناز با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرده بود.»

منبع: فارس و رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
اون کسی که تجاوز کردی بجز گناهی که کردی خون یه انسان گردنته خدا به دادت برسه
ظ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
وقتی پوششون برهنه بشه همین میشه
آوینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
لعنت به بی عدالتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
این نتیجه ضعف قانون وبی عدالتی بیش نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
0
0
این نتیجه بی حجابی وبی عفتی زنان در جامعه هست وقتی مثل یک کالا باشی ،دیدی دیگه دست دوم شدی و قیمتت افت پیدا کرده ،تصمیم میگیری خودت اوراق کنی تا بیشتر ازاین له نشی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->