آغاز بازسازی کمپ ناصر حجازی برای استقلال+عکس

  • کد خبر: ۸۴۱۸۶
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
  • ۱
آغاز بازسازی کمپ ناصر حجازی برای استقلال+عکس
کمپ ناصرحجازی که سال‌ها قبل در دوران مدیریت علی فتح الله زاده ساخته شده بود و زمان قابل توجهی است که بلااستفاده مانده قرار است بعد از بازسازی اساسی دوباره مورد استفاده بازیکنان و مربیان باشگاه استقلال قرار بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در دوران مدیریت علی فتح الله زاه بود که کمپ ناصرحجازی با زحمت و مشقت بسیار تاسیس شد. بعد از احداث این ورزشگاه که در غرب تهران قرار داد زمان قابل توجهی تمرینات آبی‌ها به این ورزشگاه انتقال یافت و حتی در فصلی که استقلال به قهرمانی لیگ دست یافت در این زمین تمرین می‌کرد اما به دلیل کم کاری و بی توجهی برخی مدیران باشگاه استقلال و بی توجهی به حفظ چمن این ورزشگاه سال‌های طولانی بلااستفاده ماند. در مدیریت جدید اما انگار قرار است کمپ ناصر حجازی مورد بهره برداری قرار بگیرد، چون از صبح امروز کار خاکبرداری زمین چمن این ورزشگاه آغاز شد تا احتمالا پیش از پایان سال جاری چمن برای انجام دوباره تمرینات استقلال آماده و مهیا شود. آجورلو، مدیرعامل استقلال قول داده ترمیم چمن ورزشگاه ناصر حجازی در اندک زمان به پایان برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
0
0
وزیر ورزش روحانی یک بار از مدیرانی که برای استقلال انتخاب می کرد سوال نمی کرد چرا استقلال زمين تمرین ندارد وهرروز آوا ره است البته استقلال باید ضعیف می بود تا پرسپولیس قهرمان میشد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->