مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مهروموم ۱۹ کافه سنتی و کافی‌شاپ در مشهد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیاده‌سازی امکان پرداخت پول با موبایل به جای کارت در ۶ بانک اعلام قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی بازار مسکن همچنان در رکود تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز است وزیر صمت: حجم واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم | افزایش قیمت خودرو به دلیل نوسانات دیگر بازار است هزار و ۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی در طرح نوروزی خراسان رضوی تشکیل شد بودجه زیارت برای ۴ شهر زیارتی، تنها ۳۵۰ میلیارد تومان در جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت چه گذشت؟ (۲۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چگونه بفهمیم خودرو به سرویس دوره‌ای نیاز دارد؟

  • کد خبر: ۸۴۲۶۹
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
چگونه بفهمیم خودرو به سرویس دوره‌ای نیاز دارد؟
یکی از نکات مهم در نگهداری خودرو انجام سرویس های دوره ای خودرو است.

به گزارش شهرآرانیوز، این روزها به دلیل افزایش قیمت خودرو، دیگر یک کالای سرمایه ای به شمار می آید و نگهداری از آن بسیار مهم است. برای تعمیر و نگهداری صحیح خودرو نکات زیادی وجود دارد که انجام سرویس‌های دوره‌ای خودرو مهم‌ترین اصل در زمینه‌ تعمیر و نگهداری صحیح خودرو به شمار می آید.

 با انجام این سرویس‌ها از بروز مشکلات احتمالی و پرداخت هزینه‌های سنگین جلوگیری می‌شود و می‌توان عمر مفید خودرو را بالا برد. چراغ چک موتور یکی از رایج‌ترین و آشکارترین نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد انجام برخی از خدمات خودرو ضروری است و شما در حال پشت گوش انداختن این موارد هستید!

در ابتدا اگر می‌بینید که چراغ چک خودرو که پشت آمپر خودرو است، روشن می‌شود، ممکن است مشکل جزئی باشد. اما پس از آن، ممکن است نشان دهنده چیزی مهمتر باشد. در هر صورت، تعیین دقیق علت روشن شدن چراغ "Check Engine" بسیار مهم است. البته موارد دیگری نیز وجود دارد که ممکن است نشان دهد زمان سرویس دهی خودرو  فرا رسیده است.

ایمنی، قابلیت اطمینان و کیفیت کلی وسیله نقلیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر تا به حال احساس کردید که چیزی در مورد خودروی شما درست نیست، اول ببینید می‌توانید مشکل را بفهمید یا خیر، بهتر است از متخصصان مجاز در این زمینه مشورت بگیرید تا به مشکل جدی برخورد نکنید.

اگر هنگام رانندگی بوی گاز از اگزوز احساس می‌کنید، یا خودرو صدای جدید و عجیبی ایجاد می‌کند، یا اگر وسیله نقلیه آنطور که فکر می‌کنید سواری مناسبی را ارائه نمی دهد، آن را نادیده نگیرید.

این‌ها تنها بخشی از سرنخ‌هایی است که نشان می دهد خودرو دارای مشکلی است. اغلب، تشخیص زودهنگام مشکلات احتمالی می‌تواند تفاوت زیادی در هزینه تعمیر داشته باشد. گاهی اوقات، با بررسی متخصصان، مشخص می‌شود که هیچ نگرانی ندارید و می‌توانید با خیال راحت به سفر خود ادامه دهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->