نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

تداوم نسل طلایی خراسان رضوی در دوومیدانی

  • کد خبر: ۸۴۳۰۵
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
تداوم نسل طلایی خراسان رضوی در دوومیدانی
دختران نونهال خراسان رضوی، قهرمان دوومیدانی منطقه ۳ کشور شدند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دختران نونهال دوومیدانی‌کار خراسان رضوی با ۸ مدال طلا، قهرمان منطقه ۳ کشور شدند؛ ورزشکارانی که در سال‌های آینده می‌توان به‌عنوان نسل جدید روی آن‌ها حساب کرد.
مسابقات دوومیدانی دختران نونهال کشور، لیگ منطقه‌ای پایا منطقه ۳ با حضور ۴۱ ورزشکار دختر از استان‌های مازندران، سمنان، خراسان رضوی و گلستان در مجموعه‌ورزشی شهدای گلستان گرگان برگزار شد. در پایان این مسابقات تیم خراسان‌رضوی با ۸‌طلا و ۲‌نقره مقام قهرمانی را به دست آورد و تیم استان گلستان با یک طلا و ۴ نقره و ۳ برنز دوم شد و مازندران با یک طلا و یک نقره و ۳ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

نکته درخورتوجه، تعداد طلا‌های دختران خراسانی نسبت به استان‌های دیگر بود؛ به‌طوری‌که برای هر استان دیگر تنها یک طلا به جا گذاشتند و سکو‌های نخست را درو کردند.
این نتیجه می‌تواند نوید‌بخش ادامه نسل طلایی دوومیدانی دختران خراسان باشد که در این سال‌ها سکو‌های نخست کشور را به خود اختصاص می‌دهند و با شناسایی استعداد‌ها در رده‌های سنی پایه می‌توان به آینده روشن این ورزش در مشهد امیدوار بود.

کاروان ده‌نفره، اما طلایی

فاطمه محمدی هدایت تیم خراسان رضوی را در این مسابقات برعهده داشت و اکرم جلالی به‌عنوان سرپرست و مربی در کنار تیم بود. ریحانه نصیحتی و منا شادی‌دوست در ۱۰۰‌متر، ندا گلی و پریسا امینی در ۴۰۰‌متر، مبینا خیاط در ۱۵۰۰‌متر، مبینا باقری در ۱۰۰‌متر با مانع، شیدا‌سادات حسینی در پرتاب وزنه، نوشین اسفندیاری در پرتاب چکش، یگانه سعادتی در پرتاب دیسک و مهسا انتظاری در ۳ هزار متر، راهی این میدان شدند.

۸ طلا و ۲ نقره حاصل ۲ روز

در دوی ۴۰۰‌متر، پریسا امینی و ندا گلی از خراسان رضوی قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مهسا خادم‌حقیقی نیز سوم شد. در ماده دوی ۳۰۰۰‌متر مهسا انتظاری از خراسان رضوی اول شد و الهه حسن‌پاشی و اسما کیکی از گلستان، دوم و سوم شدند. در پرتاب چکش، نوشین اسفندیاری از خراسان رضوی به قهرمانی رسید. رومینا رسولی و فاطمه صادقی از استان گلستان نیز دوم و سوم شدند. در ماده دوی ۱۵۰۰‌متر مبینا خیاط، دیگر‌دونده خراسانی، به‌عنوان نخست دست پیدا کرد، مهدیس رحمانی و مریم مهابادی از خراسان شمالی نیز روی سکو‌های دوم و سوم ایستادند.

در ماده دوی ۱۰۰‌متر‌با‌مانع نیز مبینا باقری از خراسان رضوی روی سکوی قهرمانی ایستاد. شیدا کرمی و کیمیا پرتوی از گلستان، جایگاه دوم و سوم را به دست آوردند. در ماده پرتاب دیسک هم یگانه سعادتی از خراسان رضوی عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد. همچنین در پرتاب وزنه، شیدا‌سادات حسینی از خراسان رضوی به مدال طلا دست یافت. ریحانه دیباجی از گلستان و کیانا کرامتی از مازندران دوم و سوم شدند.

در دوی امدادی تیم خراسان رضوی با حضور منا شادی‌دوست، ندا گلی، پریسا امینی و ریحانه نصیحتی به مقام اول و طلا رسید. در دوی ۱۰۰‌متر فاطمه حیدریان از مازندران مقام اول را کسب کرد و دختر دونده استان ریحانه نصیحتی با اختلاف کم به‌عنوان نفر دوم از خط پایان گذشت و نایب‌قهرمان شد. نرگس مهربان از خراسان شمالی نیز سوم شد.
ماده پرش طول تنها‌ماده‌ای بود که خراسانی‌ها مدال کسب نکردند و فاطمه حسینی از گلستان، نرگس سیدی و الناز ابوپور از مازندران و مهسا خادم‌حسینی از خراسان شمالی در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->