پیروزی فرش‌آرا در لیگ برتر| برد در جنوب، باخت در شمال

  • کد خبر: ۸۴۳۱۲
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
پیروزی فرش‌آرا در لیگ برتر| برد در جنوب، باخت در شمال
نمایندگان مشهد در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال به یک شکست و یک پیروزی دست یافتند

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال دیروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد که ۲ نماینده مشهد در پایان به یک شکست و یک پیروزی دست یافتند. تیم فوتبال فرش‌آرا و چیپس‌کامل که در این هفته از رقابت‌ها میهمان بودند و برای برگزاری دیدار‌های خود به خارج از خانه سفر کرده بودند، نمایش متفاوتی داشتند و فرش‌آرا توانست دست‌پُر اهواز را ترک کند، اما چیپس‌کامل برابر زندی‌بتن کلاردشت تن به شکست داد.

فرشی‌ها در یک دیدار یک‌طرفه ۴‌بر ۱ میزبان خود حفاری را از پیش رو برداشتند و در‌سوی‌دیگر چیپس‌کامل در یک بازی نزدیک و سخت مقابل میزبانش زندی‌بتن کلاردشت با نتیجه ۳‌بر ۱ مغلوب شد. در دیگر‌دیدار این هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که روز گذشته برگزار شد، مس‌سونگون، مدافع عنوان قهرمانی، به‌مصاف مقاومت البرز رفت که در پایان توانست با نتیجه ۳‌بر‌۲ بر حریف سرسخت خود غلبه کند و موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال صعود کند.

فر‌ش‌آرا و ۳‌امتیاز واجب‌تر از نان شب

شاگردان مجید مرتضایی درحالی پا به اهواز گذاشته بودند که به‌خوبی می‌دانستند کسب ۳ امتیاز و پیروزی در دیدار مقابل حفاری از نان شب هم برای آن‌ها واجب‌تر است. نماینده مشهد که هفته قبل در ثانیه‌های پایانی به نخستین پیروزی فصل رسیده بود، این هفته هم می‌بایست پیروز میدان می‌شد تا روند صعودی خود را آغاز کند.

فرش‌آرا در این بازی ۴‌بار توسط محمدرضا رحمان‌نیا، سعید سروری و اکبر کاظمی (۲ گل) به گل رسید و در مقابل تک‌گل میزبان را ابوالفضل عباسی به ثمر رساند. نماینده مشهد با این ۳‌امتیاز هفت‌امتیازی شد و به رتبه ششم جدول رده‌بندی صعود کرد. این تیم هفته آینده در مشهد میزبان تیم قدرتمند مس سونگون تبریز است.

شکست چیپس برابر مشهدی‌ها!

تیم فوتسال چیپس کامل، دیگر‌نماینده مشهد، که با توجه به دیر‌اضافه‌شدن به لیگ برتر به نظر فصلی سخت را در پیش داشته باشد، در دیگر‌دیدار دیروز ۳‌بر ۱ مغلوب نماینده شمالی لیگ برتر فوتسال شد. شاگردان حسین چنگی در این بازی توسط ناصر حاجی به تک‌گل خود رسیدند، اما زندی‌بتن، میزبان بازی، با ۳ گل رشید قلی‌پور، محسن منتظمی و رحمان سارانی نتیجه پایانی را به سود خود تغییر داد.

نکته جالب این بازی آن بود که زندی‌بتن، تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده حریف چیپس، از ۳ بازیکن تأثیرگذار مشهدی در ترکیب خود بهره می‌برد. رحمان سارانی یکی از این بازیکنان مشهدی بود که گل سوم تیمش را در دیدار دیروز وارد تیم شهرش کرد. چیپس با این شکست، همان چهارامتیازی باقی ماند. این تیم هفته آینده در مشهد میزبان تیم سن‌ایچ ساوه خواهد بود.

مرتضایی: این برد را به ۲ بازیکن مصدوممان تقدیم می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد بعد از پیروزی شیرین خارج‌از‌خانه تیمش گفت: این برد نتیجه هم‌قسم‌شدن بچه‌ها برای تقدیم آن به ۲ بازیکن مصدوممان بود. مجید مرتضایی افزود: مصطفی طیبی و معین افشار، ۲ بازیکن مصدوم ما هستند که به‌ترتیب اولی کل فصل و دومی نیم‌فصل را از دست داده است و به‌همین‌خاطر امروز (دیروز) بچه‌ها هم‌قسم شده بودند تا ببرند و بردشان را به این ۲ بازیکن تقدیم کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و ۳ گل زدیم و می‌توانستیم ۳ گل دیگر هم بزنیم. در نیمه دوم هم توانستیم مقابل تیم جوان و پوست‌انداخته حفاری بازی را کنترل کنیم و روی پاورپلی حریف به گل چهارم هم برسیم. مرتضایی تصریح کرد: یکی‌دو شکست اول فصل که حقمان هم نبود، کمی به تیم ما استرس وارد کرده بود؛ اما حالا دیگر با تمرکز تمام به فکر بازی‌آینده مقابل مس‌سونگون خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->