قدرتمندترین مینی یخچال جهان، محصول شوخی با کنسول بازی

  • کد خبر: ۸۴۳۹۰
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
قدرتمندترین مینی یخچال جهان، محصول شوخی با کنسول بازی
مینی یخچال‌ های ایکس باکس سری ایکس از ۱۹ اکتبر با قیمت ۹۹.۹۹ دلار برای پیش فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، یخچال‌های مایکروسافت که به شکل ایکس باکس سری ایکس هستند، از روز ۱۹ اکتبر برای پیش فروش در دسترس قرار خواهند گرفت. این پیش فروش در ایالات متحده، انگلیس و اروپا آغاز خواهد شد و قیمت ۱۰۰ دلاری برای آن در نظر گرفته شده که معادل ۹۰ پوند و ۹۹ یورو است.

انتظار می‌رود این مینی یخچال در ماه دسامبر برای خریداران ارسال شود. مایکروسافت در این پروژه با شرکت‌های «تارگت» در آمریکا، «گیم» در انگلیس، و «گیم استاپ» در اروپا همکاری کرده است. این محصول در کانادا از طریق «Gear Shop» در دسترس خواهد بود و مایکروسافت اعلام کرده به زودی جزئیات پیش فروش را منتشر خواهد کرد.

قدرتمندترین مینی یخچال جهان، محصول شوخی با کنسول بازی

مینی یخچال ایکس باکس، برای نگهداری ۱۲ قوطی نوشیدنی ظرفیت دارد و داخل درب آن دو قفسه برای گذاشتن خوراکی‌ها تعبیه شده است. در جلوی این یخچال نیز یک پورت USB برای شارژ کردن وسایل تعبیه شده است. این یخچال به‌ همراه آداپتور برق DC عرضه می‌شود که به این معناست که قابلیت جابجایی دارد. از این مینی یخچال برای نخستین بار در رویداد E3 صحبت شد.

محصولی که حاصل یک شوخی بود

قدرتمندترین مینی یخچال جهان، محصول شوخی با کنسول بازی

مینی یخچال ایکس باکس سری ایکس در واقع نتیجه شوخی‌هایی بود که با طراحی کنسول ایکس باکس سری ایکس صورت گرفت. پس از معرفی در رویداد E3، مایکروسافت این یخچال را قدرتمندترین مینی یخچال جهان معرفی کرد. گفتنی است که مایکروسافت سال گذشته نیز از یک یخچال بزرگ به شکل ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->