سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

ماجرای کارت هدیه‌ کشتی گیر ایرانی چه بود؟| سد سترگ انگیزه

  • کد خبر: ۸۴۴۳۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
ماجرای کارت هدیه‌ کشتی گیر ایرانی چه بود؟| سد سترگ انگیزه
کامران قاسم پور، از قهرمانان کشتی ایران می‌گوید کارت هدیه‌ای یک میلیون تومانی گرفته که آن هم مسدود است.

سیدزاده | شهرآرانیوز؛ طلای نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۳، طلای زیر ۲۳ سال جهان در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ فقط برخی از سابقه طلایی کامران قاسم پور، کشتی گیر ۲۵ ساله است. با این حال، آنچه او را بیشتر در ذهن بسیاری از ما ماندگار کرده، نمایش خیره کننده او در رقابت‌های قهرمانی جهان است که همین چند وقت پیش با کلی اتفاق خوب به پایان رسید. رقابتی که قاسم پور در آن توانست یک مدال طلای دیگر را دشت کند. او در نیمه نهایی این رقابت‌ها مقابل «جیدن کاکس» آمریکایی قرار گرفت و او را شکست داد.

او درباره احساسش بعد از کسب این مدال طلا و رقابتش با کاکس گفته است: «خیلی احساس عجیبی داشتم. واقعا از قبل اصلا به کشتی با جیدن کاکس فکر نمی‌کردم، این قدر که درباره این مبارزه در رسانه‌ها صحبت شد، به آن توجه نداشتم. به خودم می‌گفتم من کشتی خودم را می‌گیرم و کاکس هم کشتی خودش را. او سبک خودش را دارد و من هم سبک خودم را. هر کسی بهتر مبارزه کند، برنده می‌شود. همین اتفاق هم افتاد. من کشتی خودم را گرفتم. قبل از مبارزه بخش‌هایی از کشتی او را دیده بودم، از همان نقاط زیر گرفتم و به امتیاز رسیدم. می‌توانستم حتی راحت‌تر از این کشتی بگیرم و با اختلاف بیشتر او را شکست دهم.»

این رقابت آن قدر جذاب و هیجان انگیز بود که موجی از واکنش‌های مثبت را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. بسیاری از کاربران برای او با زبان یکسان، اما بیان‌های متفاوت نوشتند: «ماشاءا... به کامران قاسم پور که سومین طلا رو برای کشتی ایران صید کرد و درود بر مازندرانی‌ها که افتخاراتشون تمومی نداره و پهلوان پرور هستند.»

این، اما پایان داستان خوش حالی کردن برای این قهرمانان نبود. بازگشت آن‌ها به کشور موجی دیگر در بین دوست داران کشتی و کشتی گیران راه انداخت. آن‌ها در میان استقبال گرم مردم شهرشان و در میان انبوه جمعیتی که دلاوری و صبر و مقاومت آن‌ها را رو تشک دیدند و ستایش کردند، وارد شهر و دیار خود شدند. حالا که کمی از این موج تعریف و تمجید‌های اولیه کم شده و تقدیر و تشکر‌های زبانی هم انجام شده، خبری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که برای بسیاری از کاربران تعجب آمیز است. خبرگزاری تسنیم از قول خود کامران قاسم پور نوشته است: «مسئولان شهری آمدند و یک کارت هدیه یک میلیون تومانی دادند که آن هم مسدود بود.»

این خبرگزاری همچنین گفته تا اینجای کار فقط یک کارت هدیه یک میلیون تومانی به این قهرمان اهدا شده است.» تا لحظه نگارش این مطلب حرف و حدیث دیگری درباره این کارت هدیه حاشیه ساز مطرح نشده، اما به قول یکی از کاربران: «تقدیر از قهرمانان کشورمون، جوری که شایسته و لایقش باشن داستان همیشگی ماست. حالا کاری نداریم به اون مبلغ یک میلیون تومانی ناچیز، اما لااقل دیگه تو همین یک تومن، اما و اگر نداشته باشین.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->