مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

شهردار مشهد: از حق مردم کوتاه نخواهیم آمد

  • کد خبر: ۸۴۴۶۷
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
شهردار مشهد: از حق مردم کوتاه نخواهیم آمد
دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد امروز ۲۶ مهرماه با حضور دختران ورزشکار و مدال‌آور خواهران حسینی برگزار شد.

جانقربان | شهرآرانیوز، حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این جلسه که با حضور شهردار مشهد برگزار شد گفت: هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم را تبریک می‌گویم و برای آقای نظری استاندار جدید خراسان رضوی آرزوی موفقیت می‌کنم و برای آقای معتمدیان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق دارم.

گفتنی است در جلسه امروز گوشه‌ای از ورزش باستانی با اجرای مرشد مشهدی برگزار شد.

مدیران درصدد افزایش مشارکت مردم در فضا‌های شهری هستند

در ادامه این جلسه، سید حسین علوی مقدم، رییس کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تبریک هفته وحدت، گفت:  یاد شهدای وحدت شهیدان شوشتری و محمدزاده را گرامی می‌دارم و انتصاب فرمانده بسیجی سردار نظری را تهنیت می‌گویم و به بهره‌مندی از بودجه‌های ملی امیدواریم.

وی با بیان اینکه زندگی امروزه در کلان‌شهر‌ها شکل پیچیده و وسیعی به خود گرفته است، افزود:  تنوع بخشی به آن از دغدغه‌های مدیران شهری است و مدیران درصدد رشد فضا‌های ورزشی و فرهنگی و افزایش مشارکت مردم در فضا‌های شهری هستند.

به گفته وی، ایجاد فضا‌های ورزشی از وظایف مدیران شهری است و در برخی از کشور‌ها سازوکار ویژه‌ای در این زمینه هستند. شهرداری‌ها به دلیل برخورداری از ساختار‌های خرد محلی بهترین سازمان‌ها در زمینه ایجاد ورزش‌های همگانی هستند.

وی تاکید کرد: در شهر امام رضا مهربانی را باید در تمام عرصه‌ها اجرا کرد. در زمینه ورزش بانوان به دنبال برداشتن قدم‌های جدی هستیم و باید برنامه ریزی دقیق در این زمینه داشت. همچنین ورزش همگانی، ورزش محلات و توزیع امکانات در مناطق برخوردار و شناسایی استعداد‌ها آر برنامه‌های جدی شورای شهر است.

علوی مقدم افزود: توجه به ورزش جانبازان و معلولان نیز از دغدغه‌های ماست و به عنوان مهم‌ترین رکن سازمان ورزش کارکنان شهرداری و ورزش قهرمانی از دیگر اولویت‌های ماست. مدیریت شهری در راستای توسعه ورزش و ایجاد فضا‌های شهری شهرداری اقدام خواهد کرد و ورزش همگانی به صورت فراگیر به دور از رفتار گزارش دهی روند رو به رشد خود را ادامه دهد در همه زمینه‌ها بخصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی، امیدواریم با برنامه گذاری دقیق و کاربردی حامی ورزش باشیم و امیدوارم روز‌های بهتری را در این زمینه ببینیم و بیش از گذشته بدرخشیم.

تقدیر از بانوان ورزشکار در شورا

گفتنی است تقدیر از بانوان ورزشکار توسط رئیس شورای شهر و شهردار مشهد انجام شد.

غزاله حسینی و غزل حسنی دو ورزشکار و مدال آور بین المللی مشهدی بودند که امروز از آن ها در شورای اسلامی شهر مشهد تقدیر شد.

همچنین از پدر و مادر این دختران ورزشکار وزنه بردار و مربی آن‌ها نیز تقدیر به عمل آمد.

وضعیت نقدینگی وضعیت مناسبی نیست

در ادامه جلسه امروز شورای شهر مشهد وارد دستور شد. سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد در جلسه امروز ضمن تبریک ایام و آغاز هفته وحدت در خصوص لایحه نحوه بروزرسانی و دریافت مطالبات شهرداری مشهد از موسسه مالی ملل گفت: از انتخاب خوب رئیس جمهور برای استان خراسان رضوی تقدیر می‌کنم و امیدوارم آقای معتمدیان در سنگر جدید موفق باشند. هفته ورزش را نیز به همه ورزشکاران تبریک م گویم.

وی افزود: درخصوص لایحه باید بگویم که وضعیت نقدینگی وضعیت مناسبی نیست و حدود ۱۵ روز است که در کار فشرده در مشهد و تهران انجام شد و ثمراتی داشت و به مرور هرکدام به نتیجه برسد اعلام خواهیم کرد. تعداد زیادی پیمانکار هستند که بیش از ۱۰ ماه است که از شهرداری مطالبه دارند که مقدار محدودی از آن در صورتی که لایحه رای بیاورد می‌توانیم آن را پرداخت کنیم.

گفتنی است براساس این لایحه دو فوریتی به شهردار مشهد اجازه داده می‌شود در راستای اجرای تفاهم نامه شماره ۲۱/۹۸/۱۸۱۷۲۰ مورخ ۲۳/۹/۹۸ و تبصره ۳ مصوبه شماره ش/۵/۱۴۰۰/۴۰۰۰ مورخ ۲۳/۳/۱۴۰۰ شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص دریافت املاک توافق شده اقدام نماید.

این مصوبه با اکثریت آرا در شورای اسلامی شهر مشهد به تصویب رسید.

ارجائی خاطرنشان کرد: از آغاز دوره مدیریت شهری با کمکی و همراهی که از سمت شورا و بدنه شهرداری وجود داشته است مبلغ ۱۴۰۶ میلیارد تومان از مبالغ تعیین تکلیف شده است.

شهردار مشهد در پایان خاطرنشان کرد: از حق مردم کوتاه نخواهیم آمد و تمام تلاش خود را برای دریافت بدهی‌ها و مطالبات خواهیم کرد.

لایحه نحوه به روزرسانی و دریافت مطالبات شهرداری مشهد از موسسه مالی ملل تصویب شد

با تصویب لایحه دو فوریتی به روزرسانی و دریافت مطالبات شهرداری مشهد از موسسه مالی ملل، به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده می‌شود درخصوص دریافت املاک توافق شده اقدام کند.
مبلغ به روزرسانی شده مطالبات شهرداری ناشی از ارجاع کارشناسی ۲ ملک از املاک تفاهم نامه با لحاظ کارشناسی هیات کارشناسان رسمی منتخب به مبلغ یکهزار و ۹۳۵میلیارد و ۸۸۳میلیون و ۳۰۹هزار و ۲۱۵ ریال مورد تایید است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->