امداد‌رسانی آتش‌نشانان به ۵ مصدوم سانحه رانندگی در میدان جهاد مشهد

  • کد خبر: ۸۴۴۷
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
امداد‌رسانی آتش‌نشانان به ۵ مصدوم سانحه رانندگی در میدان جهاد مشهد
مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد از امدادرسانی آتش‌نشانان دو ایستگاه به مصدومان تصادف رانندگی در میدان جهاد این شهر خبر داد.
به گزارش شهرآرا نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشیار رضا حیدری گفت:در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف بین دو خودرو سواری تیبا و پراید و محبوسی افراد در درون وسیله نقلیه، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۱ و ۴۰ را به محل حادثه در بزرگراه شهید کلانتری، دور میدان جهاد اعزام کرد.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور امدادگران آتش‌نشانی دو نفر از سرنشینان یکی از وسایل نقلیه که به‌دلیل شدت تصادف در درون خودرو محبوس و مجروح شده بودند، با استفاده از تجهیزات ویژه رهاسازی شده و به همراه سه نفر دیگر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه که آن‌ها نیز دچار جراحاتی شده بودند، تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل برای انتقال به مراکز درمانی شدند.

گفتنی است؛ آتش‌نشانان پس از ایمن سازی کامل هر دو خودرو آسیب‌دیده و پاکسازی محل تصادف به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش مراجعت کردند.

علت دقیق این تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->