استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

ژانویه پرماجرای آزمون در روسیه| سردار جدا می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۴۵۰۰
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
ژانویه پرماجرای آزمون در روسیه| سردار جدا می‌شود؟
باشگاه زنیت روسیه اگر می‌خواهد از انتقال سردار آزمون سود خوبی ببرد باید در ژانویه تیم جدید مهاجمش را معرفی کند. اگر ژانویه بگذرد، مهاجم تیم ملی ایران بازیکن آزاد خواهد شد وسودی عاید زنیت نمی‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سردارآزمون از زنیت به کدام تیم اروپایی می‌رود؟ این سوالی است که در ۳ ماه گذشته بار‌ها مطرح شده، اما هیچ پاسخ قطعی برایش نیامده است.

گاهی خبر از حضور آزمون در آس رم بود، گاهی بایرلورکوزن و گاهی نیز لیون فرانسه. حتی درباره رقم انتقال او به این باشگاه‌ها نیز گزارش‌های متعددی در رسانه‌های ایرانی و اروپایی به چشم خورد، اما آزمون همچنان در خط حمله باشگاهش زنیت حضور دارد وبرای این تیم روسی بازی می‌کند.

آنچه سبب شده آزمون حساسیت آن چنانی برای خروج از زنیت و انتقال به دیگر لیگ‌های اروپایی از خود نشان ندهد شرایط بسیار با ثباتی است که او درسال‌های اخیر در روسیه پشت سرگذاشته و به نوعی با زندگی در این کشور خو گرفته است. آزمون درباره زندگی در روسیه همواره این جملات را به زبان می‌آورد: «اینجا مانند خانه‌ام شده است. روسیه برای من جای راحتی برای زندگی و فوتبال است. اینجا را خیلی دوست دارم واز بازی برای تیم‌های روسی لذت می‌برم وچیز‌های زیادی از بازی در این نقطه جهان یاد گرفتم.»

با این وجود، اما آزمون به دنبال یک انتقال جذاب است تا دیگر لیگ‌های اروپایی را نیز تجربه کند. سردار در روسیه به هرآنچه خواست رسید. ثروت، شهرت و قهرمانی‌های متعدد. موفقیت او در لیگ روسیه برهیچ کارشناس روسی پوشیده نیز و همواره او مورد تمجید قرار می‌گیرد.

سردار، اما ممکن است درژانویه از زنیت جدا شود تا شاید از انتقال او به دیگر تیم‌های اروپایی سود خوبی نیز به باشگاهش برسد.

اگر ژانویه بگذرد و سردار دوباره به تیمی منتقل نشود، آنگاه بازیکن آزاد خواهد شدو فصل بعد بدون اینکه مبلغی از سوی باشگاه‌های خواهانش به زنیت برسد منتقل خواهد شد.

به همین دلیل برای زنیت نیز تصمیم عاقلانه‌ای است که سردار را در ژانویه به دیگر تیم‌های اروپایی خواهانش منتقل کند واز این جا به جایی سودی هم به جیب بزند، اما چنانچه دوباره کار جا به جایی سردار به بن بست بخورد قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به پایان خواهد رسید و درحالی که احتمالا آزمون درآستانه تجربه دومین جام جهانی است، بازیکن آزاد خواهد شد و انتقالی خواهد داشت که همه عوایدش به خودش خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->