نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

ساعت و برنامه هفته سوم بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا| طارمی در میلان!

  • کد خبر: ۸۴۵۸۰
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
ساعت و برنامه هفته سوم بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا| طارمی در میلان!
هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب شروع می‌شود و در این مرحله از رقابت‌ها مهدی طارمی و یارانش باید به مصاف آث میلان بروند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری ۸ مسابقه در گروه‌های مختلف پیگیری می‌شود. در بازی‌های مهم امشب، اتلتیکومادرید باید در خانه از لیورپول پذیرایی کند و میلان تازه‌اوج‌گرفته باید در خانه پورتو به میهمانی برود. تیم‌های آژاکس و دورتموند هم یکی دیگر از بازی‌های جذاب این مرحله را امشب در هلند انجام خواهند داد.

اتلتیکومادرید – لیورپول / ۲۲:۳۰

ملاقات پادشاه مصر در مقابل گردباد اروگوئه در مادرید می‌تواند زیباترین تقابل در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری باشد. آنفیلد در این سال‌ها بازیکنان فوق‌العاده‌ای داشته که یکی از آن‌ها بدون‌شک لوئیس سوارز است.

اعداد به‌تن‌هایی گویای همه‌چیز هستند؛ ۱۳۵ گل در ۲۱۴ بازی برای صلاح و ۸۲ گل در ۱۳۳ بازی برای سوارز. از بین بازیکنانی که ۱۰۰ بار یا بیشتر برای لیورپول بازی کرده‌اند، فقط گوردون هاجسون نسبت به این دو، گل‌های بیشتری را به ثمر رسانده است. همچنین محمد صلاح موفق به ثبت ۴۶ پاس گل برای لیورپول شده و سوارز نیز ۲۹ پاس گل داده است.

آنچه واضح است، این است که هواداران لیورپول از اینکه این ۲ فوتبالیست برجسته را در اوج قدرت خود مشاهده کرده‌اند، لذت بردند و خوش‌حال شدند. هر دو توسط لیورپول به‌عنوان بازیکنان خوبی جذب شدند و قرارداد خود را امضا کردند، اما هر دو هنگامی که پا به آنفیلد گذاشتند، سطح خود را افزایش دادند و به ستاره‌های بزرگی تبدیل شدند. هر دو در اولین بازی خود گل زدند و هرگز به عقب نگاه نکردند.

پورتو – میلان / ۲۲:۳۰

بازنده این مسابقه بدون‌شک باید رؤیای صعود از این گروه را فراموش کند. روسونری ۲ بازی قبلی خود را با بد‌شانسی تمام باخته و سفید‌و‌آبی‌های بندر پورتو، در‌حالی‌که با اشتباه عجیب داور، برد هفته اول مقابل اتلتیکومادرید را با تساوی عوض کردند، در مقابل لیورپول یک بازنده مطلق بودند و با نتیجه ۵‌بر ۱ بازی را به میهمان خود واگذار کردند.

شاگردان کونسیسائو امیدوارند با درخشش مهدی طارمی که این‌روز‌ها راه دروازه بزرگان اروپا را به‌خوبی می‌داند، بتوانند قرمز‌و‌مشکی‌های اروپا را از پیش‌رو بردارند. فهرست مصدومان تیم فوتبال میلان برای مصاف خارج‌از‌خانه با پورتو در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شلوغ‌تر از قبل شد، چرا‌که مهاجم کروات این تیم، آنته ربیچ، نیز در بازی برابر هلاس‌ورونا مصدوم شد.

در این بازی از هفته هشتم سری‌آربیچ به‌دلیل مصدومیت عضلانی در دقیقه‌۳۶ از میدان خارج شد و جای خود را به رافائل لیائو داد. این درحالی است که میلان قبل از این هم تعدادی از بازیکنان خود را برای مصاف با پورتو از دست داده بود، بازیکنانی مانند تئو هرناندس و براهیم دیاز که هر دو به کرونا مبتلا شده‌اند.

مایک ماینیان، دروازه‌بان اول تیم، نیز که اخیرا به‌دلیل مصدومیت از ناحیه مچ ۳ ماه خانه‌نشین شده است و دروازه‌بان سوم تیم آلساندرو پلیتزاری نیز تا ماه ژانویه به‌خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط زانو از میادین دور خواهد بود. علاوه بر این‌ها آلساندرو فلورنتزی، تیمو باکایوکو و جونیو مسیاس نیز دیگر‌نفراتی هستند که نامشان در فهرست مصدومان میلان دیده می‌شود. در‌همین‌حال، اما زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلانی‌ها، به فهرست بازیکنان این تیم برگشته است. اولیویه ژیرو، دیگر‌مهاجم این تیم، نیز آماده رویارویی با پورتو خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->