نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

شروع پرحاشیه شهر خودرو در لیگ بیست و یکم| رو در روی خطیبی و آلومینیوم

  • کد خبر: ۸۴۵۸۷
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
شروع پرحاشیه شهر خودرو در لیگ بیست و یکم| رو در روی خطیبی و آلومینیوم
نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر در حالی امروز باید به مصاف آلومینیوم برود که همچنان درگیر پیچ و خم ثبت قرارداد بازیکنانش است

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ سوت آغاز لیگ برتر بیست‌و‌یکم امروز در حالی امروز از ساعت‌۱۶ در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد به صدا در‌خواهد آمد که تنها نماینده استان مان در این رقابت‌ها با شرایط عجیب و غریبی وارد دیگ جوشان لیگ می‌شود. تیم شهرخودرو، نماینده مشهد در این پیکارها، باید امروز مطابق برنامه به‌مصاف آلومینیوم اراک برود، اما تا شب قبل از بازی و حتی همین امروز که شما این مطلب را می‌خوانید درگیر مشکلات ریز و درشت زیادی شده که معلوم نیست در نهایت چه خواهد شد؟! مسئله ثبت بازیکنان و کادر فنی، موضوعی بود که شهرخودرویی‌ها تا دیشب درگیر آن بودند.

آن‌چنان که هادی عقیلی که به جای مهاجری در نشست خبری حاضر شده بود مدعی شد از جمع ۱۶ بازیکنی که قراردادشان در هیئت فوتبال ثبت شده، قرارداد ۸ نفربه‌دلیل مشکلات ایفمارک و سربازی توسط سازمان لیگ تأیید نشده تا تیم مهاجری با مشکل به‌حد‌نصاب‌رسیدن ۱۱ بازیکن اصلی رو‌به‌رو شود! اتفاقی که ممکن است حکم به تعطیلی بازی امروز بدهد که اگر چنین هم نشود نشان می‌دهد شهرخودور مشکلات زیادی در این زمینه دارند.

نقل‌و‌انتقالات ۲ تیم

تیم فوتبال شهرخودرو و آلومینیوم اراک در بازار نقل‌و‌انتقالات عملکرد به‌نسبت مشابهی داشتند؛ با‌این‌تفاوت که شاید بتوان گفت شهرخودرو بازیکنان جوان و ناشناس بیشتری را جذب کرد و به حکم بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی از‌سوی فیفا دست‌کم در بازی اول نمی‌تواند مقابل آلومینیوم از آن‌ها استفاده کند. آلومینیوم که بعد از یکی‌دو رفت‌و‌برگشت بالاخره رسول خطیبی را بار دیگر روی نیمکتش می‌بیند، در فصل نقل‌و‌انتقالات، ساسان حسینی، سجاد آقایی، علیرضا صادقی، عباس یحیی‌بیگی، علی فاتح، محمدحسین نائیجی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، میلاد فخرالدینی و وحید محمدزاده را جذب کرد و در مقابل بازیکنانی، چون محسن ربیع‌خواه، حامد پاکدل، محمد ایران‌پوریان، مهدی حسینی، معین عباسیان، مرتضی آقاخان، سعید باقرپسند، جابر انصاری، علیرضا چراغعلی، شاهین توکلی و علیرضا منظمی از این تیم جدا شدند. در اردوگاه شهرخودرو هم اوضاع رفت‌و‌آمدها، زیاد بهتر از اردوگاه تیم اراکی نبود.

شهرخودرو در نقل‌و‌انتقالات میلاد کمندانی، پرهام جوادی، پوریا غلامی، حسین کریمی، سعید جلالی‌راد، حسن قاسمی، خشایار زبرجد، عرفان پورافزار، مسعود کاظمینی، مهدی شریفی، مجتبی بیژن، مجتبی مقتدایی و منصور باقری را جذب کرد و در مقابل امین قاسمی‌نژاد، علی نعمتی، امید منصوری، شهرام گودرزی، محمدعلی فرامرزی، یوسف وکیا، عرفان معصومی، رضا یزدان‌دوست و امیرحسین نعمتی را از دست داد.

شهرخودرو با ۱۵ بازیکن مقابل آلومینیوم

تیم فوتبال شهرخودرو در قیاس با آلومینیوم به‌جز مسئله هماهنگی یاران جدید، با یک چالش جدی‌تر رو‌به‌روست. تیم مهاجری در بازی اول به‌دلیل بسته‌بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تیمش در‌پی شکایت کوزین، نتوانسته است قرارداد بازیکنان جدید را ثبت رسمی کند و به‌همین‌واسطه نمی‌تواند از وجود آن‌ها بهره ببرد. به‌همین‌دلیل محمدرضا مهاجری فهرست تیمش را برای بازی امروز تنها با ۱۵ بازیکن بسته است؛ ۲ گلر به‌اضافه ۱۳‌بازیکن!

سعید جلالی‌راد، محمدجواد کیا، حسام پورهاشم، ابوذر صفرزاده، احسان حسینی، معراج تقی‌پور، آزاد جعفرزاده، علی طاهران، مهرداد بایرامی، امیرحسین کریمی، محمدرضا فلاحیان، امیر جعفری، رحمان جعفری، علی دهقان و هادی کیان‌پور ۱۵ بازیکن مهاجری برای این بازی هستند.

عقیلی: همه می‌دانند مسئول این وضعیت کیست

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد دیروز در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک گفت: شروع کار من به‌عنوان مربی از تیم شهرخودرو خواهد بود و این تیم تنها‌نماینده فوتبال شرق کشور در لیگ برتر است. من وظیفه دارم طبق تعهدم تا آخرین لحظه بجنگم. شما حتی بعد از بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی از من مصاحبه‌ای ندیدید. من تا لحظه‌ای که بتوانم می‌ایستم و تلاش می‌کنم؛ تا‌جایی‌که از دست ما بربیاید. ولی مسائل مالی و اداری از حیطه اختیارات من خارج است.

وی افزود: بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالات سبب شد تا لیست ما تغییر فاحشی کند و همین لیست هم باز به مشکل خورده است و فکر می‌کنم برای بازی فردا (امروز) به حد نصاب هم نرسیم! هادی عقیلی در پاسخ به این سؤ‌ال که مسئول این اتفاق‌ها کیست، اظهار کرد: بعضی چیز‌ها هست که کاملا روشن است و همه می‌دانند. شما نمی‌دانید مقصر کیست؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->