منع تردد شبانه برای افرادی که واکسیناسیون انجام داده اند لغو می‌شود؟

  • کد خبر: ۸۴۶۰۰
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
منع تردد شبانه برای افرادی که واکسیناسیون انجام داده اند لغو می‌شود؟
یکی از سؤالات رایج مردم این است که چرا با وجود اینکه واکسیناسیون انجام شده است، منع تردد شبانه برداشته نمی‌شود. البته بسیاری از افراد هم بر این باورند که چون هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند، دیگر براساس کد ملی جریمه نمی‌شوند و در حال تردد شبانه هستند. اما این موضوع تاکنون از طریق هیچ منبعی تأیید یا رد نشده است!

جانقربان | شهرآرانیوز- یکی از سؤالات رایج مردم این است که چرا با وجود اینکه واکسیناسیون انجام شده است، منع تردد شبانه برداشته نمی‌شود. البته بسیاری از افراد هم بر این باورند که چون هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند، دیگر براساس کد ملی جریمه نمی‌شوند و در حال تردد شبانه هستند. اما این موضوع تا کنون از طریق هیچ منبعی تأیید یا رد نشده است!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در پاسخ به اینکه آیا کسانی که هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در ساعت منع تردد شبانه رفت‌وآمد کنند، گفت: این موضوع تاکنون اعلام نشده است، اما امید است که با فراگیرشدن واکسیناسیون تردد شبانه حذف شود.

سرهنگ حسنعلی امامی افزود: در این زمینه تصمیم‌گیری با پلیس راهور نیست و باید ستاد ملی کرونا اعلام نظر کند.

وی خاطر نشان کرد: اکنون منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ در مشهد اجرا می‌شود و حدود ۶۰ درصد شهروندان این منع تردد را رعایت می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->