کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

برنامه‌هایی که با آن‌ها می‌توانید فایل‌های پاک‌شده را بازیابی کنید

  • کد خبر: ۸۴۶۰۲
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
برنامه‌هایی که با آن‌ها می‌توانید فایل‌های پاک‌شده را بازیابی کنید
گاهی ممکن است به هر دلیلی ناگهان حافظه گوشی‌تان پاک شود و دیگر به فایل‌هایتان دسترسی نداشته باشید. اگر شما هم دچار این مشکل شدید، شاید بتوانید با استفاده از بعضی از برنامه‌ها، بخشی از فایل‌های پاک‌شده را دوباره بازیابی کنید. در این مطلب می‌خواهیم با چندتا از بهترین برنامه‌های بازیابی فایل‌های پاک‌شده در فضای گوشی آشنا شویم.

شهرآرانیوز - عاقلانه‌ترین راه برای محافظت از فایل‌ها و عکس‌هایی که روی گوشی ذخیره می‌کنید پشتیبان گرفتن از آن‌ها روی رایانه یا حافظه‌های جانبی است. اما به طور معمول، خیلی از ما وقت و حوصله انجام این کار را نداریم و گاهی بعضی فایل‌های مهم را مدت‌ها روی گوشی‌های خود نگهداری می‌کنیم، فایل‌هایی که ممکن است به هر دلیلی ناگهان از حافظه گوشی پاک شوند و دیگر به آن‌ها دسترسی نداشته باشیم.

اگر شما هم دچار این مشکل شدید، شاید بتوانید با استفاده از بعضی از برنامه‌ها، بخشی از فایل‌های پاک‌شده را دوباره بازیابی کنید. در این مطلب می‌خواهیم با چندتا از بهترین برنامه‌های بازیابی فایل‌های پاک‌شده در فضای گوشی آشنا شویم.

توضیح: برای دانلود هرکدام از برنامه‌ها روی عکس آن‌ها کلیک کنید.

حذف‌شده‌ها را برگردان!Deleted Photo Recovery

همان‌طور که از نام برنامه مشخص است، Deleted Photo Recovery در زمینه بازگردانی تصاویر حذف‌شده از حافظه داخلی گوشی‌های اندرویدی فعالیت می‌کند. چگونگی کار با برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربران تنها باید گزینه Restore Deleted Photos را انتخاب کنند. سپس اپلیکیشن شروع به اسکن حافظه دستگاه می‌کند و فهرستی از تصاویر حذف‌شده با قابلیت بازگردانی را نمایش می‌دهد. اکنون می‌توانید از فهرست نمایش داده شده، آن‌هایی را که می‌خواهید انتخاب و بازیابی کنید.


حذف‌شده‌ها را برگردان!Dumpster

اپلیکیشن Dumpster یکی از محبوب‌ترین عناوین توسعه‌یافته برای بازگردانی فایل در اندروید است که امتیاز خوب ۴.۱ از میان بیش از ۴۵۰ هزار رأی را در گوگل پلی دریافت کرده است. اگرچه تمرکز این برنامه بیشتر روی بازیابی ویدئو‌ها و تصاویر حذف‌شده قرار دارد، از توانایی بازگردانی برنامه‌ها و سایر فایل‌ها نیز برخوردار است. عملکرد اصلی آن شبیه یک سطل زباله برای موبایل‌های اندرویدی است که می‌تواند از داده‌های حذف‌شده توسط کاربر نسخه پشتیبان تهیه کند، آن هم بدون آنکه به دسترسی روت اندروید نیازی داشته باشد.


حذف‌شده‌ها را برگردان!DiskDigger

برنامه DiskDigger یکی از اپلیکیشن‌های قدیمی با هدف بازیابی تصاویر از حافظه داخلی یا کارت حافظه جانبی برای سیستم عامل اندروید است که نیازی به روت ندارد. نسخه‌های جدیدتر آن از قابلیت تعامل با سرویس‌های ابری بهره می‌برد و کاربران می‌تواند فایل‌های بازیابی‌شده را به صورت مستقیم در گوگل‌درایو و دراپ‌باکس آپلود یا آن‌ها را با استفاده از ایمیل ارسال کنند. هم‌چنین امکان ذخیره دوباره فایل‌ها در محل جدیدی روی حافظه داخلی وجود خواهد داشت. البته دسترسی به همه امکانات برنامه رایگان نیست و تنها با استفاده از نسخه خریداری‌شده آن امکان بازیابی فرمت‌های بیشتر وجود خواهد داشت.


حذف‌شده‌ها را برگردان!DigDeep Image Recovery

برنامه DigDeep Image Recovery از عناوین قدیمی‌تر برای بازگردانی فایل در اندروید است که به‌تازگی به‌روزرسانی‌ای با هدف رفع مشکلات و باگ‌ها در اندروید ۱۰ و ۱۱ دریافت کرده است. پس از باز کردن برنامه، فرایند اسکن حافظه به صورت خودکار شروع می‌شود. پس از آن، کاربر می‌تواند موارد قابل بازیابی را مشاهده کند. هرقدر حجم حافظه داخلی دستگاه بیشتر باشد، فرایند اسکن به زمان زیادتری نیاز خواهد داشت. این برنامه نیازی به دسترسی روت ندارد و از فرمت‌های jpg و jpeg در کنار png پشتیبانی می‌کند.


حذف‌شده‌ها را برگردان!WAMR

برنامه WAMR با اپلیکیشن‌های قبلی کمی تفاوت دارد، زیرا جهت بازیابی پیام‌ها طراحی شده است. برای نمونه، اگر در یک چت پیام‌ها از سوی طرف مقابل حذف شوند، این برنامه قادر با بازگردانی دوباره آن‌ها خواهد بود. هم‌چنین کاربران می‌توانند تصاویر، ویدئوها، پیام‌های صوتی، گیف‌ها و استیکر‌ها را نیز به کمک آن احیا کنند. جدیدترین قابلیت آن نیز امکان دانلود استاتوس‌ها به شمار می‌رود. سازنده این برنامه ادعا می‌کند برای حفظ حریم شخصی کاربران، پیام‌های ذخیره‌شده در آن به صورت رمزگذاری‌شده است و امکان دسترسی مستقیم سازندگان برنامه به آن‌ها وجود ندارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->