نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد
سرخط خبرها

واکنش عزیزی خادم به استفاده از لفظ خوبان عالم و حضور مهرعلی

  • کد خبر: ۸۴۶۱۹
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
واکنش عزیزی خادم به استفاده از لفظ خوبان عالم و حضور مهرعلی
رئیس فدراسیون فوتبال از زمانی که وارد گود شده و صندلی ریاست را به دست گرفته برخی الفاظ را به کار می‌گیرد که برای رسانه‌ها جالب توجه است. رئیس فدراسیون اخیرا درباره به کارگیری از الفاظ واکنش نشان داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا از برخی ادبیات مانند خوبان عالم یا الفاظی از این دست استفاده می‌کند، چنین گفته است: «ما شکرگزار خداوندیم و آنچه امروز بدست آمده لطف الهی است. تمام مخلوقات وابسته به کمک حضرت حق هستیم و هر بنده‌ای از خدا کمک بخواهد و در دعای عزیزان منعی ندارد. مسائل بی پایه و اساسی مطرح می‌شود که نه شان فدراسیون فوتبال است و نه نگاه توسعه‌ای فوتبال. قطعا آخرین بار است که در خصوص اینگونه مسائل بی پایه و اساس صحبت می‌کنم.»

عزیزی خادم درباره نقش فردی به نام مهرعلی در ورود کمک داور ویدئویی به فدراسیون فوتبال نیز توضیحاتی داده است: «ما هر شخصی که بتواند به فوتبال کمک کند دستش را می‌بوسم. امروز از ظرفیت همه استفاده می‌کنیم. اینکه عده‌ای بخواهند با اخبار غلط کار‌ها را بد نشان بدهند تاسف برانگیز است. همه مسئولیت‌ها با بنده است. بسیاری از حرف‌ها بی پایه است و جای بحث ندارد. همین VAR همه فراخوان‌ها و محدودیت‌ها و نظرات کارگروه را بررسی کنید. شرکت طرف قرارداد‌ای اف سی هاکای است که به ایران نمی‌آید. اگر کسی می‌تواند حتی یک مانیتور به فوتبال کشور اضافه کند جلو بیاید. کار سخت است. این سیستم کمک داور ویدیویی را برای چهار بازی آوردیم. یک بازی ۱۴ هزار و پانصد یورو و سه بازی بعد نیز ۹ هزار پانصد یورو. اینکه می‌گویند سیستم را خریدیم درست نیست. اول اینکه داوران را آموزش خواهیم داد. دوم اینکه سیستم را مورد آزمایش قرار خواهیم داد. پس از آن اگر مورد تایید بود باشگاه‌ها می‌توانند بروند و با شرکت قرارداد ببندند. اینکه می‌گویند شرکت هنگ کنگی است، صحت ندارد. با مذاکراتی که با اینفانتینو داشتیم گفتیم به دلیل تحریم‌ها معذوریت‌هایی داریم. همه مکاتبات تیم فنی ما با فیفا نیز کاملا مشخص است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->