برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

مجرد: پایم 40 روز باید در گچ باشد| من را فراموش نکنید

  • کد خبر: ۸۴۶۲۲
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
مجرد: پایم 40 روز باید در گچ باشد| من را فراموش نکنید
بازیکن تیم ملی والیبال معتقد است اصلی‌ترین دلیل مصدومیتش استراحت نکردن است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی اصغر مجرد یکی از بهترین بازیکنان والیبال ایران در تورنمنت‌های اخیر بوده است. این بازیکن جوان در سه رقابت سخت یعنی لیگ ملت‌ها، المپیک و آسیایی حاضر بود و به نظر می‌رسد همه این فشار‌ها باعث شد که نهایتا در یک بازی دوستانه که در ترکیب شهرداری ارومیه حضور داشت آسیب ببیند. بعد از معاینات آسیب دیدگی مجرد پارگی آشیل تشخیص داده شد و زیر تیغ جراحی رفت تا ۴ تا ۶ ماه از میادین دور باشد و لیگ برایش به طور کامل از دست برود. بعد از این مصدومیت تلخ با ستاره والیبال ایران هم صحبت شدیم که در ادامه می خوانید.

سرم گیج می‌رفت و گریه می‌کردم
علی اصغر مجرد درباره مصدومیتش می گوید: من هنوز خودم باورم نمی‌شود که این اتفاق برایم افتاده است. من به همه مصدومیت‌ها فکر می‌کردم جز این یکی و اصلاً خودم نفهمیدم چطور این اتفاق افتاد. در زمین بودم و روی یک حرکت ساده قصد سه گام زدن داشتم. یعنی قصد پریدن داشتم که فیلم آن هم موجود است و برخی خبرگزاری‌ها آن را کار کرده اند؛ آمدم پایم را روی زمین بگذارم تا برای گام زدن استارت بزنم، اما یک لحظه انگار کسی از پشت با من برخورد کرد. برگشتم دیدم کسی پشتم نیست. پایم را نگاه کردم و دیدم که قسمت آشیلم داخل رفته. آن لحظه خودم فهمیدم که آشیل پایم پاره شده و یکی، دو دقیقه اصلا چیزی نمی‌فهمیدم، سرم گیج می‌رفت و کلاً چیزی یادم نیست. از طرفی اوضاع روحیه من هم خوب نبود و داشتم گریه می‌کردم و بنده خدا دکتر سعی کرد آرامم کند.

هیچ کس در این مصدومیت مقصر نیست
او درباره دلیل این اتفاق می گوید: به نظرم اصلی‌ترین دلیل مصدومیت استراحت نکردن است. البته این نه تقصیر من است نه باشگاه و نه مربی. کلا ما ورزشکار‌ها همه اینطوری هستیم و زندگی ورزشکار همین است. باز هم می‌گویم هیچ کس در این داستان مقصر نیست. پارسال وقتی من از تیر یا مرداد ماه وارد لیگ شدم تا پایان مسابقات هیچ استراحتی نداشتم. بعد ۱۰ تا ۱۵ روز استراحت کردم و دوباره تمرینات را شروع کردم. ۱۰ روز استراحتم هم آن‌چنان استراحتی نبود و کاملاً فعال بودم. آمدم برای المپیک تلاش کردم، چون آن مسابقات برای من خیلی مهم بود. تمریناتم را شروع کردم وزنه زدن و کار‌های با توپ را استارت زدم. از فروردین ماه که دوباره تمرینات ما شروع شد، دقیقا هفت ماه ما هم پشت سر هم تحت فشار بودیم. همه این‌ها خستگی است دیگر.

قوی‌تر و پر قدرت‌تر از قبل بر می‌گردم
مجرد در ادامه می گوید: دیده ام که یکسری‌ها بعد از مصدومیت فراموش می‌شوند. امیدوارم فدراسیون و باشگاه ارومیه هوای من را داشته باشند. خودتان هم دیدید که از اول سال با وجود مصدومیت با تمام جان مایه گذاشتم به خاطر این که پرچم کشورم بالا برود. در مسابقات آسیایی هم می‌توانستم به خاطر مصدومیت نروم، اما بعد از مشورتی که با دکتر فرهادی داشتم هر طور که شده به آنجا رفتم. یعنی امیدوارم همانطور که همیشه سرپا هستیم و در اردو‌ها حاضر می‌شویم، مانند همان موقع هوای ما را داشته باشد. مثلا یادم می‌آید در صربستان آتناسویچ مصدوم شد، اما از او حمایت کردند و برگشته و دوباره بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهد. البته باید این را هم توجه داشته باشیم که ما ورزشکار هستیم و همانطور که یک روزی مدال می‌گیریم، چنین اتفاقاتی هم وجود دارد و نمی‌شود آدم همیشه در اوج باشد. زندگی بالا و پایین دارد، اما به شما قول می‌دهم اگر عمل خوبی داشته باشم انشالله قوی‌تر و پر قدرت‌تر از قبل می‌گردم.

به دکتر گفتم سریع ریکاوری ام را شروع می‌کنم
او درباره روند درمانش هم می گوید: دکتر به من گفت مصدومیت تو ۴ تا ۶ ماه طول می‌کشد. ما ورزشکار داشتیم که بعد از چنین مصدومیتی سه ماهه هم به میادین بازگشته است. بدن با بدن فرق دارد مثلاً مجتبی میرزاجانپور بعد از شش ماه برگشت. من امروز با دکتر میعاد، متخصص مچ پا که یکی از بهترین پزشکان دنیاست صحبت کردم گفت حداقل ۴ ماه و حداکثر ۶ ماه بعد می‌توانی برگردی که البته این به روند ریکاوری ات بستگی دارد که من گفتم بلافاصله بعد از باز کردن گچ پا تمرین کردن را شروع می‌کنم، چون ۴۰ روز باید پایم در گچ باشد. نمی‌خواهم عجله‌ای هم بکنم تا مشکلی برایم پیش بیاید، اما دوست دارم در سریع‌ترین زمان ممکن برگردم.

وقتی شرایط خوب است همه در کنارت هستند
مجرد در پایان می گوید: من عاشق این هستم که پیراهن تیم ملی را بپوشم و مردم را شاد کنم. مردم همیشه به ما لطف داشتند و ما را دعا کرده اند. امیدوارم که از ما حمایت شود و فراموش نشویم چون من دیدم و برای بعضی پیش آمده است. در ایران این مسئله وجود دارد که تا وقتی شرایط خوب است همه در کنارت هستند، اما خدایی نکرده اگر اتفاقی بیفتد فراموش می‌شوی. من در این چند ماهه حواسم به خودم هست امیدوارم که مسئولین هم اینگونه باشند، چون واقعاً این مصدومیت شدیدی است. امیدوارم سریعتر خوب شوم و برگردم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->