زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

راه اندازی پخش سراسری رادیو زیارت به صورت هم زمان در مشهد، تهران، بیرجند و بجنورد

  • کد خبر: ۸۴۶۸
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
راه اندازی پخش سراسری رادیو زیارت به صورت هم زمان در مشهد، تهران، بیرجند و بجنورد
پخش سراسری رادیو زیارت به صورت هم زمان در مشهد، تهران، بیرجند و بجنورد به صورت رسمی وارد مدار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی عسکری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در مراسم افتتاح و بهره برداری از طرح‌های فنی صداوسیما در مرکز خراسان رضوی با بیان اینکه امروز تهدیدات دشمن برای کشور ما عمدتا برای رسانه پایه است گفت: دشمنان ما برای تخریب اقتصاد کشور کمر بسته اند و از هیچ حربه‌ای هم فروگذار نمی‌کنند.
وی افزود: در این شرایط است که نقش رسانه ملی، برای مقابله با این تهدیدات برای بصیرت افزایی عمومی و شناسایی و خنثی کردن فتنه‌های دشمن بسیار مهم است.
دکتر علی عسکری با بیان اینکه کشور ما، کشوری مقاومتی است گفت: در جبهه جنگ نرم، رسانه ملی روزانه با صد‌ها کانال و رسانه معاند که فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی مردم ایران را هدف قرار داده اند، با کمک صاحب نظران و فرزندان انقلابی رسانه، در نبرد است.
وی با اشاره به نهم ربیع الاول و سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر عج تعالی فرجه الشریف گفت: آمریکا و اسرائیل بیش از هر چیز از تفکر انقلابی شیعه و تفکر شهادت طلبی در راه حقیقت و مفهوم انتظار هراس دارند، چرا که این عناوین روحیه مقاومت را افزایش می‌دهد.
رئیس رسانه ملی افزود: با رهنمود‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، روز به روز اندیشه ایستادگی در مقابل جهان خواران رشد پیدا میکند و امروز جمهوری اسلامی به یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده است.
وی با اشاره به پاسخ ایران در قبال بدعهدی آمریکاییان در ماجرای برجام و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران گفت: برداشتن گام چهارم ایران در غنی سازی ۲۰ درصد، و فعال کردن فردو خود نماد ایستادگی ملی است.
دکتر علی عسکری همچنین گفت: دشمن بدنبال تحریم ایران بوده، هست و خواهد بود، آنچه نتیجه این تحریم‌ها شده، فرصت‌هایی است که برای کشور در زمینه‌های تولید و سازندگی به وجود آمده و این تحریم‌ها باعث شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان و ... در جهت اوج گیری روند توسعه کشور است.
وی گفت: موفقیت‌هایی را که امروز شاهد افتتاح آن هستیم نتیجه همین فرصت‌هایی است که با همین تحریم‌ها ایجاد شده و جوانان ایرانی با تکیه بر توان داخل توانستند این پروژه‌ها را ساخته و عملی کنند.
آینه دار، مدیرکل صداو سیمای خراسان جنوبی هم در مراسم افتتاح این پروژه‌ها در بیرجند که به صورت زنده انجام شد گفت: خراسان جنوبی سالانه میزبان زائران میلیونی ثامن الحجج (ع) است که از این مسیر به مشهد مقدس سفر می‌کنند.
وی گفت: راه اندازی رادیو زیارت در بیرجند، مزیت مهمی است که امیدواریم با تأمین اعتبار بتوانیم برای سایر هم استانی‌های خود دسترسی به این امکان را فراهم کنیم.
نظیف کار، معاون فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی نیزگفت: رادیو زیارت با پخش ۲۴ ساعته برنامه‌های بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام در استان، فعلأ در بیرجند بر روی فرکانس ۹۹/۵ مگاهرتز روی موج FM قابل دریافت است.
راه اندازی پخش سراسری رادیو زیارت در تهران، مشهد، بیرجند و بجنورد، آغاز پخش شبکه استانی سیمای خراسان رضوی با فرمت HD برای اولین بار در بین مراکز استان‌ها و تحت پوشش قراردادن ۵۵ درصد جمعیت استان، نصب فرستنده‌های پرقدرت و متوسط رادیویی، راه اندازی سیستم جامع مانیتورینگ، احداث و بازسازی یکصد ایستگاه دیجیتال از جمله ۲۰۵ پروژه‌ی فنی‌ای بود که با اعتبار ۷۵ میلیارد تومانی طی ۲سال با حمایت حوزه‌های ستادی در تهران و معاونت برنامه ریزی و بودجه استانداری خراسان رضوی آماده شد و امروز راه اندازی و به بهره برداری رسید.
گفتنی است آغاز به کار رسمی رادیو زیارت در بیرجند با حضور پدر شهید مدافع حرم مرتضی بصیری پور بود.

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->