تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم
سرخط خبرها

اجرای حکم اعدام آرمان متوقف شد (امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۴۷۰۸
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
اجرای حکم اعدام آرمان متوقف شد (امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰)
وکیل مدافع آرمان عبدالعالی از به تعویق افتادن اجرای حکم موکلش خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالصمد خرمشاهی وکیل مدافع آرمان عبدالعالی ، از به تعویق افتادن حکم اعدام موکلش خبر داد گفت: هنوز دلیل به تعویق افتادن حکم مشخص نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وی افزود: هنوز مشخص نیست که دلیل به تعویق افتادن حکم درخواست ما از رئیس قوه قضاییه برای عدم اجرای حکم بوده و یا رضایت اولیای دم مقتول.

گفتنی است؛ آرمان عبدالعالی در سال ١٣٩۴ به علت قتل غزاله به قصاص محکوم شد، بر اساس ماده ۹۱ قانون مجازات اسلامی دیوان عالی در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با محاکمه مجدد آرمان موافقت کرد که حکم قبلی مجدد تایید شد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی رئیس شورای حل اختلاف ظهر ۲۴ مهرماه در جمع خبرنگاران از تلاش شورای حل اختلاف برای کسب رضایت از خانواده غزاله خبر داد.

در حالی که قرار بود بامداد امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه حکم قصاص آرمان اجرا شود این حکم به تعویق افتاد.

 بازگشت آرمان از انفرادی به بند زندان رجایی شهر

همشهری آنلاین نیز نوشت: در شرایطی که همه چیز برای قصاص آرمان در سحرگاه چهارشنبه آماده بود او بار دیگر با توقف اجرای حکم از قرنطینه به بند زندان رجایی شهر منتقل شد.

اجرای حکم اعدام آرمان متوقف شد (امروز ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰)

در شرایطی که همه چیز برای قصاص آرمان در سحرگاه چهارشنبه آماده بود او بار دیگر با توقف اجرای حکم از قرنطینه به بند زندان رجایی شهر منتقل شد.

طبق آنچه که از قبل اعلام شده بود قرار بود سحرگاه چهرشنبه آرمان به اتهام قتل غزاله قصاص شود، اما باز هم با توقف اجرای حکم او به بند عمومی زندان رجایی شهر منتقل شد. در یک هفته گذشته این سومین مرتبه‌ای است که این جوان برای اجرای حکم به قرنطینه منتقل شده و ساعتی پیش از اجرا، حکم متوقف می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->